רפאל בהסכם שותפות תעשייתית עם חברת ROMAERO הרומנית לייצור מקומי של מערכות הגנה אווירית ומערכות קרקעיות

שיתוף הפעולה החדש ייתן מענה לדרישות המבצעיות של הצבא הרומני בתוכניות ההצטיידות הקרובות שכבר אושרו על ידי הפרלמנט הרומני. אלה כוללות מערכות הגנה אווירית, לרבות 'כיפת ברזל' ו'כיפת ברזל ימית', עמדות נשק נשלטות מרחוק מדגם "סמסון" וטילים טקטיים מדויקים מדגם "ספייק"

רפאל בהסכם שותפות תעשייתית עם חברת ROMAERO הרומנית לייצור מקומי של מערכות הגנה אווירית ומערכות קרקעיות

מתוך טקס החתימה (צילום: חברת רפאל) 

רפאל מערכות לחימה מתקדמות חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ROMAERO הרומנית. ההסכם נחתם על ידי מנכ"ל רומאירו, מר רמוס וולפסקו ומנכ"ל רפאל, האלוף (במיל') יואב הר-אבן. בטקס החתימה השתתפו נציגים נוספים מישראל ומרומניה.

שיתוף הפעולה החדש ייתן מענה לדרישות המבצעיות של הצבא הרומני בתוכניות ההצטיידות הקרובות שכבר אושרו על ידי הפרלמנט הרומני. אלה כוללות מערכות הגנה אווירית, לרבות 'כיפת ברזל' ו'כיפת ברזל ימית', עמדות נשק נשלטות מרחוק מדגם "סמסון" וטילים טקטיים מדויקים מדגם "ספייק".

לרפאל מעל 15 שנות ניסיון בתכניות העברת ייצור (PTP) ברחבי העולם. תוכניות אלה יושמו בהצלחה על ביותר מ-50 מדינות בחו"ל, לרבות בארה"ב, קנדה, גרמניה, ספרד, איטליה, פולין ובמדינות אחרות.

מנכ"ל רפאל, האלוף (במיל') יואב הר-אבן"הפתרונות המתקדמים של רפאל נמצאים בשימוש ברחבי העולם, כמו גם ברומניה. אנו מצפים להרחיב את נוכחותנו כאן ולעבוד עם השותפים החדשים שלנו ROMAERO, , כדי ליצור דרכים חדשות של שיתוף פעולה עם התעשייה המקומית ועם ספקים. רפאל מחויבת למדיניות של שותפויות בינלאומיות לטווח ארוך לצורך קידום הפיתוח הטכנולוגי, והייצור המקומי זהו חלק מרכזי באסטרטגיה שלנו".

מנכ"ל ROMAERO  מר רמוס וולפסקו: "הגידול ברומניה בהוצאות הביטחון מביא הזדמנויות חסרות תקדים להשקעות גדולות בתעשייה הביטחונית. אנחנו גאים מאוד על שיתוף הפעולה עם רפאל, אחת התעשיות הביטחוניות הבולטות ביותר בעולם. יחד נוכל להרחיב את היעדים ואת המכירות שלנו בעולם, עם המערכות החדישות ביותר שייוצרו ברומניה. אנו נפעל יחדיו כדי לספק מערכות ושירותים באיכות גבוהה ובתחרותית".