חברת יבמ אוסרת על העובדים שימוש בהתקני אחסון חיצוניים

חברת יבמ אוסרת על העובדים שימוש בהתקני אחסון חיצוניים

bigstockphoto

יבמ אסרה על העובדים שלה להשתמש בהתקני אחסון נשלפים. בהתייעצות עם העובדים, אמר מנהל האבטחה הראשי של IBM, שמלה נאידו, כי "החברה מרחיבה את האיסור על העברת נתונים לכל התקני אחסון ניידים נשלפים (למשל: USB, כרטיס SD)".

החוזר החדש ציין כי לכיסים מסוימים ביבמ יש כבר מדיניות כזו במשך זמן מה, אך "במהלך השבועות הקרובים אנו מיישמים מדיניות זו ברחבי העולם". יבמ עושה את זה כי "הנזק הכספי והתדמיתי האפשרי מטעויות, איבוד או בשימוש לרעה של התקני אחסון ניידים נשלפים חייב להיות ממוזער."

יבמ ממליצה להשתמש בשירות הסינכרון 'n' המועדף על החברה כדי להעביר נתונים ממכשיר למכשיר. החוזר גם הודה כי המהלך עשוי להיות "משבש עבור חלק מהעובדים."

אתר The Register שפרסם את הדברים, מבין כי אנשי הצוות של יבמ צריכים לפעמים להוריד טלאים כדי שיוכלו להיות מותקנים על מכשירים שהם מנהלים עבור לקוחות וכי כונני USB לצורך אתחול הם אמצעי אחד להתקנת הטלאים. ואכן, IBM מציעה עצות כיצד להתקין לינוקס על שרתי POWER 9 שלה באמצעות התקן USB.

עדכון: מאז פרסום הסיפור הזה שמענו לחישות שיבמ שמה לב להתנגדויות של העובדים לאיסור האחסון הנשלף, במיוחד בעת ביצוע עדכוני תוכנה, והיא שוקלת לעשות כמה פטורים.

מקור: theregister

 

אולי יעניין אותך גם