המטרה: טכנולוגיות עתידיות בתחום האווירי

סיקורסקי, חברה של לוקהיד מרטין, משיקה את תחרות היזמות התשיעית המובלת על ידי סיקורסקי חדשנות

המטרה: טכנולוגיות עתידיות בתחום האווירי

צילום: לוקהיד מרטין

סיקורסקי, חברה של לוקהיד מרטין, משיקה את תחרות היזמות התשיעית המובלת על ידי סיקורסקי חדשנות, גוף הפיתוח וההנדסה של סיקורסקי. במסגרת התחרות, חברות וסטארטאפים מרחבי העולם מוזמנים להשתתף ולהציג רעיונות טכנולוגיים חדשניים שיאיצו פיתוחים וישתלבו בתחום מסוקי העתיד.

"תחרות היזמות של סיקורסקי היא דרך מצוינת וייחודית עבורנו להכיר ולעבוד עם גורמים מגוונים איתם נוכל לפתח טכנולוגיות עתידיות שיקדמו את היכולות של כלי הטיס אותם אנו מפתחים ומייצרים", כך אמר כריס ון בויטן, סגן נשיא בסיקורסקי חדשנות. "אנחנו לא יכולים לחכות ולראות אילו טכנולוגיות נראה במסגרת התחרות השנה".

התחרות, שנערכת זו השנה התשיעית, מתחלקת למספר נושאים בהם יכולות חברות להציג יכולות מהפכניות בעלות פוטנציאל עבור סיקורסקי: סיוע בטיסה בתנאי מזג אוויר קשים, מבנים בעלי ביצועים ויכולות גבוהות, מתודות שליטה בטיסה בתנאים לא יציבים ומבט בזמן אמת לביצועי מפעלים.

הפרס לזוכה/זוכים עומד על סכום לא מדולל של 25 אלף דולר ופתח לשיתוף פעולה אפשרי עם סיקורסקי בעתיד. ניתן להגיש מועמדות באתר החברה עד ה-21 לספטמבר השנה.

צוותים המעוניינים להשתתף בתחרות יכולים להתמודד באחד או כמה מהנושאים שנידונים השנה ואשר ייבחנו על ידי צוות השופטים על פי מספר קריטריונים: היתכנות טכנית, מקצועיות הצוות, ערך ההצעה ועוד. ההצעות שיעלו לשלב המכריע יוזמנו להציג את פתרונותיה בפני אנשי לוקהיד מרטין-סיקורסקי. המועמדים בקטגוריות השונות ייבחנו בשלב הגמר על פי איכות הצגת ההצעות, החדשנות שבם מביאים, הערך הטכנולוגי שיופק מהם והקשר העתידי האפשרי עם אנשי החברה.

 

אולי יעניין אותך גם