סילבר שאדו מדווחת על ביקוש נרחב לרובה הסנייק הדו-קני בארה"ב

סילבר שאדו מדווחת על ביקוש נרחב לרובה הסנייק הדו-קני בארה"ב

ה"סנייק" הדו קני בארה"ב (צילום: חברת סילבר שאדו)

חברת סילבר שאדו הישראלית, יצרנית סדרת רובי ה"גלבוע" וחברת האם של חברת קורנר שוט, מדווחת על סיום ייצור המנה הראשונה של רובה הסנייק הדו קני תוצרת מפעל החברה בארה"ב.

הגלבוע סנייק הדו קני מבוסס על פלטפורמת AR ומסוגל לירות מ-2 מערכות נפרדות לגמרי בשני קנים בבת אחת או לסירוגין. החלק התחתון של הרובה עשוי חומרים מורכבים מוקשחים מה שמאפשר הורדת משקל משמעותית והוא ניזון משתי מחסניות 45X5.56 מ"מ סטנדרטיות המחוברות בצולבת מקבילה וניתן לטעון לסירוגין שתי מחסניות נפרדות. לרובה ידית דריכה אחת ונצרה אחת השולטות על שתי המערכות, כמו גם תפס מחסנית אחד. לגלבוע סנייק דו-קני שני עצרי מחלק ושני פתחי פליטה, אחד בכל צד.

הגרסה הישראלית מיוצרת מזה מספר שנים ומשווקת על ידי החברה לכל העולם מזה זמן מה.

הגרסה הנוכחית של הרובה היא הגרסה השלישית שהותאמה לשוק האמריקאי הן על ידי אורך הקנה ("16) והן על ידי הפרדה מלאה של מערכות הירי כך שלא ייחשב אוטומטי. הגרסאות הקודמות כללו הדק אחד בלבד. רשימת ההמתנה לרובה בארה"ב כרגע מאוד ארוכה ומונה כמה אלפי אנשים, וגורמים בחברה מספרים כי המשלוח הראשון נחטף עוד טרם הרובה יצא מהמפעל והחברה עובדת כרגע על המשך השיווק בארה"ב.

הרובה הראשון שיוצר בארה"ב במפעלי החברה הוא הגלבוע M43. רובה זה כבר נמכר לכמה גורמי ממשל בעבר וכיום משווק גם לשוק האזרחי בארה"ב. בעקבות ביקוש של השוק האזרחי בארה"ב, הוחלט בחברה באמצע שנת 2016 להתחיל לייצר את סדרת הכלים בארה"ב יחד עם שותף מקומי, כאשר ההפצה נעשית ע"י , LDB SUPPLY חברה מובילה ובעלת ניסיון רב בתחום הפצת כלי נשק בארה"ב.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות