סקר: מרבית פתרונות הקצה לא נותנים הגנה בפני תוכנות זדוניות עם יכולות התחמקות

צילום מסך - https://www.minerva-labs.com

"הממצאים מראים כי פתרונות הקצה של היום אינם יכולים לטפל בתוכנות זדוניות מתוחכמות, במיוחד באיומים המשתמשים בטכניקות התחמקות", כותבים בפרסום של חברת מינרבה המתבסס על סקר שביצעה החברה.

החברה ביצעה סקר שכלל 600 אנשי IT בתחום האבטחה, אשר מצא כי פתרונות אבטחה לנקודות קצה אינם מספקים הגנות נאותות לטיפול באיומי האבטחה של היום, במיוחד תוכנות זדוניות. רוב המשיבים שנסקרו הצביעו על חשש מוגבר להתקפת תוכנה זדונית גדולה בשנה הקרובה, והודיעו כי הם דורשים יותר מאשר פתרון אנטי וירוס (AV) על נקודת הקצה כדי להילחם באיום העולה.

"כמעט מחצית מהנשאלים שנסקרו (48%) אמרו כי הם ראו את אותו מספר של זיהומים בתוכנות זדוניות כמו בשנים קודמות, בעוד שכמעט שליש (32%) טוענים כי חלה עליה בזיהום תוכנות זדוניות. מסקנות אלו עולות בקנה אחד עם המידה שבה המשיבים מרגישים שההגנות הנוכחיות שלהם מגנות עליהם מפני איומים של תוכנות זדוניות מודרניות: שלושה רבעים מהנשאלים חשבו שהפתרונות הקיימים למניעת תוכנות זדוניות יוכלו למנוע יותר מ -70% מהזיהומים", נכתב בפרסום.

על פי סקר של מינרבה, טכניקות התחמקות של תוכנות זדוניות שהציבו את הדאגה הגדולה ביותר הן הימנעות מניתוח של תוכנות זדוניות וכלים משפטיים (32%), ואחריהן התקפות הזרקת קבצים או זיכרון (24%). התקפות המשתמשות במסמכים זדוניים עוררו גם חששות (24%). שני שלישים מהמשיבים (67%) היו מודאגים כי הבקרות קיימות לא ימנעו התקפה משמעותית של תוכנות זדוניות על נקודות הקצה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית