סייברארק משיקה את CyberArk Marketplace

סייברארק משיקה את CyberArk Marketplace

אדם בוסניאן, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי גלובלי בסייברארק. קרדיט צילום: יח"צ

חברת סייברארק משיקה את CyberArk Marketplace, האוסף הגדול והמעמיק ביותר בתעשייה של אינטגרציות עם פתרון אבטחה לגישה פריבילגית. CyberArk Marketplace מספק פשטות ומהירות חסרות תקדים לצוותי אבטחה ותפעול IT במטרה להרחיב את היתרונות של גישה פריבילגית בטוחה לכל חלקי הארגון – בשרתי החברה, בסביבות ענן היברידיות ולכל אורך תהליכי ה-DevOps.

Cyberark Marketplace מהווה פלטפורמה אמינה עבור לקוחות שיכולים למצוא בה ולהטמיע בקלות, בארבעה קליקים בלבד, אינטגרציות שפותחו ע"י סייברארק ושותפיה לפתרון אבטחת חשבונות פריבילגיים של סייברארק.  ארגונים יכולים בדרך זו לאבטח מידע ולמנף גישה פריבילגית לאורך כל המרחב הטכנולוגי שבשימושם, לרבות אבטחת מידע, תפעול IT, ענן, DevOps ותוכנת Robotic Process Automation. סייברארק נוקטת בגישה קהילתית לבניית "הזירה" (marketplace) עם סיוע מ-Cyberark C3 Alliance, שותפים וחברי הקהילה המשפרים את האבטחה ויעילות תפעול ה-IT.

"Cyberark Marketplace משקף את הפילוסופיה שלנו שאבטחה אפקטיבית מושגת באמצעות משחק קבוצתי" אמר אדם בוסניאן, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי גלובלי בסייברארק. "אנו יוצרים סביבה דינמית המתמודדת עם ניהול הסיכונים ודרישות ה-compliance (עמידה בתקנים) של לקוחות באמצעות מקסום השקעתם הקיימת באבטחה ותוך הרחבה מהירה וקלה של השקעה זו לצורך טיפול באיומים מתפתחים ותרחישים עסקיים חדשים."

"ארגונים היום נחשפים לאתגרים של הגנה על מידע בסביבה של איום הולך וגובר" אומר פטריק מקיו, סגן נשיא בכיר לשותפים עולמיים ב-Okta. "פתרונות אבטחה שעובדים באופן חלק יחד מקלים על ארגונים לצמצם איומים ברמות המשתנות של מרחב האבטחה המודרני. CyberArk Marketplace החדש מדגים כיצד אנחנו יכולים לעבוד יחד כדי לשפר את עמדת האבטחה של חברות – תוך שאנחנו מאפשרים לארגונים למצוא ולהטמיע את פתרון ניהול הזהויות והגישה של Okta יחד עם פתרון אבטחת חשבונות פריבילגיים של סייברארק, על מנת להנגיש את היתרונות של גישה פריבילגית ליותר חברות".

 

אולי יעניין אותך גם