רחפנים של אירוסנטינל נבחנים לאבטחת גבול הודו-בנגלדש

במסגרת הניסוי, חברת אירו-סנטינל ביצעה הדגמה של רחפן החברה בשילוב מערכת קרקעית שפיתחה לאחרונה, המספקת אנרגיה לרחפן דרך כבל מיוחד לפעילות רציפה של שעות רבות

רחפנים של אירוסנטינל נבחנים לאבטחת גבול הודו-בנגלדש

מימין:ישראל וסרלאוף, מייסד ומנכ"ל חברת אירוסנטינל עם הצוות ההודי במהלך הניסוי. באדיבות: אירוסנטינל 

חברת אירוסנטינל הישראלית (aero-sentinel.com) מפתחת רחפנים לתחום ביטחוני ואזרחי. בחודש שעבר, הוזמנה החברה להודו להדגים את יכולות הרחפנים על גבול בנגלדש, במסגרת מכרז רשמי של ה BSF – משמר הגבול ההודי. בשיתוף חברה מקומית שותפה בשם MRO-TEK שמשרדיה בבנגאלור.

במסגרת הניסוי, חברת אירו-סנטינל ביצעה הדגמה של רחפן החברה בשילוב מערכת קרקעית שפיתחה לאחרונה, המספקת אנרגיה לרחפן דרך כבל מיוחד לפעילות רציפה של שעות רבות. הרחפן מצויד במצלמות יום / לילה ומאפשר אחיזת שטח ברדיוס של מאות מטרים.

"עבורנו המכרז בהודו הוא הזדמנות גדולה לחדירה לשוק ענק בהודו. לשותף המקומי הידע והיכולת לבצע הדגמות עצמאיות ללקוחות ביטחוניים במדינה ואנחנו צופים הזמנות כבר בשנת 2018", אומר ישראל וסרלאוף, מייסד ומנכ"ל החברה לאתר ישראל דיפנס.

"הגבול בין הודו לבנגלדש עצום באורכו ביחס לקנה מידה ישראלי. מציאות זו מחייבת את משמר הגבול של הודו למצוא פתרונות טכנולוגיים מתאימים שיאפשרו אחיזת שטח בגבול. בזכות הפיתוח האחרון שעשינו, הרחפנים שלנו מסוגלים לשהות באוויר כמעט ללא הפסקה."

באירוסנטינל מסבירים כי בשונה מבלון תצפית, רחפן קשור לכבל מספק פתרון זול ומהיר לפריסה. כמו גם, ניידות עם רחפן מהירה יותר. קיפול ופריסה של המערכת לוקחת דקות בודדות. לאחר גילוי חשוד, ניתן להנחית את הרחפן, להחליף את מקור האנרגיה לסוללה, ולצאת לחקור את הגילוי.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות