איתן בן אליהו פורש מתפקידו כיו"ר אירונאוטיקס; האלוף (מיל') ידידיה יערי מחליף אותו

לאחר שש שנים בתפקיד הודיע האלוף (מיל') איתן בן אליהו כי הוא פורש מפקידו כיו"ר חברת אירונאוטיקס. הדירקטוריון בחר באלוף (מיל') ידידיה יערי, לשעבר מנכ"ל רפאל, כמחליפו. בן אליהו: "יוצא לשלב חדש בעיסוקי".

בתמונה מפתיחת המסחר בבורסה: איתן בן אליהו יו"ר אירונאוטיקס, אמנון נויבך יו"ר הדירקטוריון של הבורסה, עמוס מתן מנכ"ל אירונאוטיקס ואיתי בן זאב מנכ"ל הבורסה (צילום: גיא אסייג)

חברת אירונאוטיקס הודיעה כי יו"ר החברה, האלוף (מיל') איתן בן-אליהו, הודיע לדירקטוריון החברה על פרישתו מתפקידו אחרי שש שנים בתפקיד. דירקטוריון החברה מינה את האלוף (מיל') ידידיה יערי לדירקטור בחברה ובחר בו ליו"ר הדירקטוריון, במקום בן-אליהו.

בן-אליהו מונה לתפקידו בשנת 2012, כשהחברה היתה נתונה במשבר עמוק והוביל תהליך הבראה מורכב, שהביא לשיפור דרמטי בביצועי החברה. בהתאם, השתפרו תוצאות החברה וביצועיה. בן-אליהו יסייע בהעברה מסודרת של התפקיד למחליפו.

בדבריו לדירקטוריון אמר בן-אליהו כי "לאחר שש שנים בהן אני מכהן כיו"ר החברה, אני פורש מתפקידי כיו"ר אירונאוטיקס ויוצא לשלב חדש בעיסוקי".

הדירקטוריון הודה לבן אליהו על השנים המאומצות שהקדיש לחברה, ועל הובלתה ממשבר עמוק לשיאים של הכנסות ורווחים, ולביצור מעמדה כמובילה עולמית בתחום הכטב״מים ובתחומים נוספים.

האלוף (מיל') ידידיה יערי, שימש בעברו כמפקד חיל הים (2000-2004) ועם פרישתו כיהן כמנכ"ל רפאל (2004-2016) והוביל אותה להישגים נכבדים ולתוצאות מצוינות.

יערי ייכנס לתפקידו באופן מידי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית