מרכז אימון סייבר של חברת A1 Telekom האוסטרית יפעל באמצעות מערכת של סייברביט

מרכז אימון הסייבר החדש יכשיר מומחי הגנת סייבר לאבטח תשתיות קריטיות - ממשלתיות ומסחריות - מפני איומי סייבר

מרכז אימון סייבר של חברת A1 Telekom האוסטרית יפעל באמצעות מערכת של סייברביט

המרכז החדש שיפעל באמצעות מערכת של סייברביט באוסטריה (צילום: סייברביט)

A1 Telekom, חברת התקשורת הגדולה ביותר באוסטריה, וסייברביט, הספקית המובילה בעולם בתחום הדרכת אבטחת סייבר ופלטפורמות סימולציה, הודיעו היום על פתיחת A1 Cyber Range, מרכז אימון  סייבר חדש, אשר יפעל על בסיס טכנולוגיית Cyberbit Range בעיר וינר נוישטאדט שבאוסטריה. מנכ"ל A1 מרקוס גרוסאם וסמנכ"לית הכספים סוניה וולנר השתתפו בטקס הפתיחה יחד עם מזכירת המדינה קרוליין אדטסטדלר וראש עיריית וינר נוישטאדט, קלאוס שניבררגר, מטעם מושלת המחוז ג'והאנה מיקל-לייטנר ואורחים נכבדים נוספים.

במסגרת התוכנית הלאומית לחמש השנים הקרובות, הממשל האוסטרי זיהה פער ביכולות הקיימות היום בתחום אבטחת הסייבר כאתגר שיש לטפל בו באמצעות הכשרת כוח אדם מיומן. המרכז החדש לאימון סייבר של חברת A1 תספק הדרכה מציאותית לאנשי מקצוע בכל הרמות של תחום אבטחת הסייבר, ותסמיך אנליסטים של SOC כמו גם מנהלי חברות SOC מנוסים לרמה מתקדמת יותר.

"בעזרת המרכז החדש לאימון סייבר בוינר נוישטאדט, חברת A1 תציע כעת את היכולת לזיהוי מוקדם של איומים, לבחינת מנגנונים ולהתמחות בהגנה מפני מתקפות סייבר. זה יבטיח שמומחיIT  יהיו מוכנים לתרחישים עתידיים, ויבטיח שלחברות וארגונים תהיה תשתית מפותחת היטב להגנה מפני מתקפות ברשת. אימון מקצועי, סימולציה ויכולת להדוף איומים הנם חיוניים לעסקים ולמפעילים של התשתיות הקריטיות, על מנת שאלו יוכלו להגביר את רמת האבטחה הכוללת שלהם." אמר מנכ"ל A1 מרקוס גרוסאם.

"אנו גאים לשתף פעולה עם ספקית התקשורת המובילה באוסטריה ולהיות חלק מבניית כוח העבודה הלאומי לאבטחת סייבר" אמר עדי דר, מנכ"ל סייברביט. "הצוות שלנו עבד בשיתוף פעולה הדוק עם חברת A1 בכדי להוציא לפועל את הפרויקט בתוך שלושה חודשים בלבד. אנו מחויבים להמשיך ולספק את טכנולוגיות האבטחה המתקדמת ביותר להתמודדות עם איומי הסייבר הגוברים באוסטריה, גרמניה ושוויץ". 

טכנולוגיית Cyberbit Range מדמה מגוון רחב של סביבות רשת, איומים ותרחישי התקפה, ומאפשרת למרכז אימון הסייבר לספק הכשרה מותאמת אישית לאנשי אבטחת סייבר למגזרי המסחר, הממשלה, ולרשתות תעשייתיות (OT) המנהלות מפעלי ייצור, ותשתיות קריטיות כגון אנרגיה, מים ותחבורה.