סייברארק פרסמה ארבעה אתגרים לקראת אירוע ה-ArkCon

סייברארק פרסמה ארבעה אתגרים לקראת אירוע ה-ArkCon

דורון נעים, ראש צוות מחקר בסייברארק

חברת סייברארק פרסמה ארבעה אתגרים לקראת אירוע ה-ArkCon שתארח בפעם הראשונה ביום ג' 24.4. פותרי האתגרים נכונה יזכו בכניסה להרצאה בלעדית של אלכס יונסקו, אושיה עולמית בתחום הסייבר והמחקר שיהיה הדובר המרכזי בכנס.

יונסקו הוא מהנדס תוכנה, מרצה, אחד ממחברי ספרי 'התנ"ך' של מערכות ההפעלה חלונות (Windows Internals) ומומחה אבטחת מידע. יונסקו מהווה מוקד ידע עם למעלה מ-25 אלף עוקבים ברשתות החברתיות השונות. בכנס, יעביר את אחת ההרצאות המבוקשות שהציג בכנס האחרון OffensiveCon שנערך בברלין.

פרסום האתגרים נעשה באתר ייעודי ובעיקר ברשתות החברתיות ועבר כמו אש בשדה קוצים. עד כה נענו לאתגר מעל 500 אנשים, עובדי תעשיית הסייבר, משרתים ביחידות טכנולוגיות בצה"ל ומפתחים בתחומים שונים. בסייברארק מציינים כי נשלחו פתרונות גם מרחבי העולם.

לדברי דורון נעים, ראש צוות מחקר בסייברארק, ארבעת האתגרים, שנכתבו על ידי צוות CyberArk Labs, עוסקים בבעיות שפתרונן דורש ידע וסט יכולות שחוקרי סייבר צריכים לשאת באמתחתם על מנת להתגבר על אתגרי היומיום. כל אחד מהאתגרים שונה באופיו וביכולות הנדרשות כדי לפתור אותו. כל אתגר מעולם תוכן אחר:  Reverse engineering (הנדסה לאחור), forensics (מחקר וניתוח של צעדי ההאקרים), low level drivers, ומכונות וירטואליות. במהלך האירוע יפורסם גם אתגר לבאי הכנס, שם יוענקו אוזניות Apple AirPods לפותרים המהירים ביותר.

לדברי חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל: "האתגרים שהצענו למפתחים ולחוקרי הסייבר משקפים חלק קטן מהנושאים בהם עוסקים במרכז המו"פ ובמעבדות של סייברארק במטה החברה בישראל. בארבע חטיבות המחקר והפיתוח של סייברארק, פועלים בתחומים מרתקים ומפתחים פתרונות חדשניים המיושמים על ידי הארגונים הגדולים בעולם, בהגנה על נכסי המידע הרגישים ביותר שלהם מפני התקפות סייבר מתוחכמות".

 

אולי יעניין אותך גם