רפאל ב-DEFEXPO 2018: מ"כיפת ברזל" ועד למערכת התקשורת BNET

חברת רפאל תציג בתערוכת DEFEXPO המתקיימת השבוע בהודו מגוון מערכות מתקדמות. בין היתר יוצגו מערכת ההגנה האווירית "כיפת ברזל", מערכת "DRONE DOME" לשיבוש וליירוט רחפנים, מערכות טילי "ספייק" ומערכות תקשורת מתקדמות

מערכת "DRONE DOME" (צילום: רפאל)

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות תציג מגוון רחב של יכולות וטכנולוגיות בתערוכת DEFEXPO 2018 המתקיימת השבוע בהודו.

במסגרת התערוכה תציג החברה את מערכות ההגנה "כיפת ברזל" –  להגנה מפני טילים ורקטות קצרות טווח,  "ספיידר" - מערכת הגנה אווירית המבוססת על טילי האוויר-אוויר פיתון-5 ודרבי, "C-DOME"  - מערכת הגנה אווירית המשמשת להגנה על כלי שיט ונכסים ימיים כגון אסדות נפט וגז, המערכת מבוססת על מיירטי מערכת כיפת ברזל. כמו כן תציג רפאל את מערכת "DRONE DOME" לשיבוש וליירוט רחפנים באמצעות קרן לייזר.

רפאל תציג גם את מערכת "מעיל רוח", המערכת המבצעית היחידה בעולם להגנה על רכבים קרביים משוריינים (רק"ם), המותקנת על טנקי מרכבה 3 ו-4 ועל נגמ"שי נמ"ר של צה"ל, עמדות נשק נשלטות מרחוק ואת מערכות טילי "ספייק" - טילים אלקטרו-אופטיים, רב- תכליתיים, לטווחים של עד 30 ק"מ, הניתנים לשיגור ממגוון פלטפורמות, לרבות ספייק LR2 שנחשף לא מכבר ושנמכר גם לצה"ל.

כמו כן תציג את מערכת התקשורת המתקדמת BNET, מגוון מערכות תת-מימיות ומערכות אלקטרו-אופטיות.

גיורא כץ,סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי ברפאל אמר כי הודו מהווה שותף אסטרטגי לישראל בכלל ולרפאל בפרט. מדובר בשוק ביטחוני גדול המאפשר להביא לידי ביטוי את המערכות והיכולות של רפאל, עם שיתופי פעולה רבים הכוללים גם העברת ידע וייצור מקומי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית