ה-Kidon: פלטפורמת הסבה מודולרית לאקדחים של IMI Defense

החברה הישראלית IMI DEFENSE הציגה לראשונה בפני הקהל הרחב, בתערוכת IWA 2018 שנערכה בחודש שעבר בגרמניה, את הKidon-, פלטפורמת הסבה מודולרית לאקדחים. פלטפורמת Kidon מתאימה לכ-100 סוגי אקדחים שונים ביניהם Glock, Sig Sauer, CZ, Beretta ואקדחים נוספים רבים

צילום: חברת IMI DEFENSE

חברת IMI Defense הישראלית, מפתחת ויצרנית של אביזרים וחלקי חילוף לנשק קל, הציגה, לראשונה לקהל הפתוח, בתערוכת IWA 2018 שנערכה בתחילת החודש בנירנברג גרמניה, את הKidon-, פלטפורמת הסבה מודולרית לאקדחים. התקנת האקדח בפלטפורמת Kidon הופכת למעשה את האקדח לכלי נשק ארוך המאפשר דיוק רב יותר בזמן ירי.

פלטפורמת Kidon מתאימה לכ-100 סוגי אקדחים שונים ביניהם Glock, Sig Sauer, CZ, Beretta ואחרות. כל סוגי האקדחים מתאימים לערכת Kidon אחת בלבד, וכל הדרוש על מנת להרכיב בפלטפורמת Kidon כל סוג אקדח - הינו החלפת מתאם אחורי המתחלף בקלות. פלטפורמת ההסבה המודולרית של הKidon- מגיעה בתיק נשיאה ייעודי המכיל בתוכו קת AR15/M16 Mil-Spec 6 position TS-2 Buttstock (כל קת M16 יכולה להיות מורכבת על הפלטפורמה), כוונות פולימריות מתקפלות קדמית ואחורית, ידית הסתערות זוויתית FSG1 Front Support Grip, רצועת נשיאה ייעודית, מפתח אלן במספר גדלים וחוברת הוראות תפעול והרכבה.

לדברי ניסים זוסמן, בעל החברה, "זיהינו צורך בשוק הביטחוני והאזרחי למערכת אמינה יותר מהמערכות הקיימות כיום ולערכה מודולרית אשר יכולה להכיל בתוכה מספר רב של אקדחים שונים באותה מערכת. המוצר הינו מוצר משלים לקו המוצרים חברת IMI Defense ולכן היה זה רק עניין של זמן עד שנציע למכירה את המוצר Kidon. הראייה של החברה היא תמיד להסתכל על הצורך של השוק, לתת לו מענה ואת הפתרון האולטימטיבי. הלקוחות, הן בשוק הביטחוני והן בשוק האזרחי, תמיד מחפשים פתרונות ייחודים, יצירתיים, בעלי עיצוב ונראות ברמה הגבוהה ביותר ואנו בחברתנו עושים את מירב המאמץ לא לאכזב את קהל היעד ברחבי העולם, לאורך כל השנים המשובים שאנו מקבלים מקהל לקוחותינו הינם ברמה הגבוהה ביותר.

"פלטפורמת הKidon- נמכרת בשווקים הבינלאומיים ללקוחות ביטחוניים ולקוחות פרטיים ולאחר 3 שנים בשווקים אלו המוצר הוכיח שהוא מספר 1 בשוק מכל המתחרים, עם מכירות של אלפי יחידות בשנה ועם צפי זהה לעתיד. חברת IMI Defense ממשיכה לפתח את פלטפורמת ה Kidon-ובשנה הבאה נוכל להציג דור מתקדם יותר המתאים לעוד סוגים רבים של אקדחים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית