קבוצת מר זכתה בפרויקט באפריקה בהיקף של 102.5 מיליון שקל לשנתיים

ניר למפרט – מנכ"ל קבוצת מר, ולשעבר סגן מפקד יחידת 8200. קרדיט: מר/ יח"צ

קבוצת מר העוסקת במתן פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, מודיעה כי חברת בת בבעלות ושליטה מלאה זכתה בהסכם מסגרת לביצוע פרויקט בתחום בטחון המולדת, המודיעין והגנת סייבר במדינה במערב אפריקה.

היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו בסך של כ-102.5 מיליון שקל ושיעור הרווחיות הצפוי הינו השיעור המקובל בפרויקטים דומים של החברה וחברת הבת. משכו הצפוי של הפרויקט הינו כשנתיים.

ניר למפרט, מנכ"ל ח.מר: "הזכייה המשמעותית מביאה לידי ביטוי את היכולות החדשניות של חברות הקבוצה לצד ידע מעמיק וניסיון רב שנים בתחום בטחון המולדת וסייבר. הצלחה זו נובעת בין השאר על רקע שינוי אירגוני, מיקוד פעילות של הקבוצה ומאמצי שיווק המתחילים לשאת פרי. זכיה זו, בהמשך להצלחות באפריקה ואמריקה הלטינית, מהווה תשתית חשובה לפרויקטים משמעותיים נוספים עליהם אנו מתמודדים. בהסתכלות קדימה, אנו ממשיכים בפעילות אינטנסיבית בתחומי HLS, סייבר ומודיעין תוך מתן מענה מלא לצרכי לקוחותינו."

בתחילת השנה דיווחה מר כי רכשה את פרומיסק - חברת סייבר ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה באיסוף מידע מתחנות קצה לצורך איתור, ניתוח וטיפול בחולשות ופרצות המצויות בהן. חטיבת הסייבר והמודיעין בקבוצת מר מספקת כיום ללקוחותיה ברחבי העולם פתרונות ושירותי מודיעין על איומי סייבר, הכוללים איסוף מודיעין מקיף על האיומים מה-DarkNet, מרשתות חברתיות וממקורות גלויים נוספים.

עוד באותו חודש דיווחה החברה הישראלית כי נבחרה להכשיר עשרות עובדי סייבר מקומיים מהאיים הקאריביים באי סנט מרטין, וכי עקב פגיעותו של האיזור להתקפות סייבר, הקורסים יהיו פתוחים למשתתפים מכל רחבי האיים הקאריביים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית