טראמפ בחן את אבות הטיפוס לחומה מול מקסיקו. גם את זה של תעשייה אווירית

"אם אין לנו חומה, לא תהיה לנו מדינה", אמר הנשיא טראמפ כשהוא סייר סביב שמונה אבות הטיפוס של החומה בשבוע שעבר

טראמפ בחן את אבות הטיפוס לחומה מול מקסיקו. גם את זה של תעשייה אווירית

הנשיא דונלד טראמפ בוחן את אב הטיפוס של תעשייה אווירית https://twitter.com/realDonaldTrump/status/973685997312491521

שש חברות בנו שמונה אבות טיפוס לחומה המיועדת להיבנות מול מקסיקו - Caddell Construction, Fisher Sand & Gravel, Texas Sterling Construction, W. G. Yates & Sons Construction Company, KWR Construction, Inc., Sierra Vista ו-ELTA North America.

בשבוע שעבר, נשיא ארה"ב דונלד טראפ ביקר באזור התצוגה של אבות הטיפוס לבחון את התקדמות הפיתוח. בין שמונת אבות הטיפוס, הנשיא טראמפ בחן גם את הדגם של אלתא ארה"ב. הסבר ויזואלי לגבי שמונת אבות הטיפוס אפשר למצוא באתר alipac.us. שמונה קטעי החומה שניבנו באתר הם חלק קטן ממספר רב של  הצעות שהגיעו למשרד להגנת המולדת, המרכז את הפרוייקט, ובתום התהליך ייבחרו הבונים של קטעי החומה השונים. החומה אמורה, לפי הנחיית הנשיא, להיות "גדולה ויפה למראה".

כמה מדוגמאות החומה כבר צויידו בחיישנים ובשלשלאות מחושמלות להגנה מפני חדירות. חומה אחרת מצויידת בלוחות סולאריים להפקת אנרגיה וייצור מים, בעיקר באזורי המדבר שבין ארה"ב למקסיקו. חברה אחרת הגישה הצעה לבניית חומצה עבה במיוחד, שעליה רכבת מונורייל שתסיע בני אדם משני עברי הגבול ממקום למקום במהירות ובנוחיות וללא פקקי תנועה. 

"אם אין לנו חומה, לא תהיה לנו מדינה", אמר הנשיא טראמפ כשהוא סייר סביב שמונה אבות הטיפוס, כל אחד בגובה כ-9 מטרים (30 רגל). כך לפי פרסום של cbp.gov.

האחראי על אבטחת הגבול בסן דייגו, הסוכן רודני סקוט, אמר לנשיא טראמפ כי "למעשה אין גבול בסן דייגו. זה מצב כאוטי. הגדר הנוכחית, עשויה מגרוטאות מתכת, סייעה לפחות בהרתעה. זה שינה את הסביבה שלנו. צמצמנו את התנועה הבלתי חוקית ב -95 אחוזים."

מתעשייה אווירית לא הגיבו לכתבה. 

 
אב הטיפוס של תעשייה אווירית. מקור: dvidshub.net/Mani Albrecht

אולי יעניין אותך גם