חברת Analog Devices מתאימה את קו המוצרים לעולם לוחמת הרשת

חברת Analog Devices מתאימה את קו המוצרים לעולם לוחמת הרשת

Philippe Reiber - linkedin.com

חברת 'התקנים אנלוגיים' (Analog Devices) מתאימה את קו המוצרים שלה לעולם לוחמת הרשת. בראיון מיוחד לאתר ומגזין ישראל דיפנס מסביר Philippe Reiber, מנהל לקוחות אסטרטגיים וביטחוניים באירופה, כיצד החברה מתאימה את המוצרים לדרישות שדה הקרב המודרני. וגם חושף - בקרוב הולכת החברה לחשוף ארכיטקטורת IOT הכוללת סנסורים מחוברים לענן.

עבור אלו שהשם לא מוכר להם, נאמר כי החברה מספקת מוצרי אלקטרוניקה לתעשיית הביטחון בעולם, ובארץ עובדת החברה עם תעשיות מובילות כמו רפאל, אלביט מערכות, תעשייה אווירית ואחרות. "השינוי הראשון שעשינו בחמש השנים האחרונות היה לעבור ממכירה של מרכיבים למכירה של תתי מערכות", מסביר ריבר. "כדוגמא, יחידת הIMU שלנו כוללת בין 250-300 מרכיבים אלקטרוניים שונים. בעבר, תעשייה ביטחונית הייתה צריכה לרכוש את הרכיבים ולהרכיב את המערכת לבד. כיום , אנחנו מוכרים אותה כתת מערכת שלמה. זה מפשט ומייעל את הליך הייצור והפיתוח של המערכת הסופית".

כחלק מהרצון של Analog Devices להתאים את עצמה לשדה הקרב הדיגיטלי ולמערכות האמל"ח החדשות, ניתן לראות מוצרים כמו RF-to-Bits שהופכים גלים אנלוגיים לביטים עבור מערכות מכ"ם דיגיטליות, רכיבים שמאפשרים יישום של רדיו תוכנה (SDR), רכיבים לייצוב מערכות אופטיות ועוד.

תחום נוסף שAnalog Devices נכנסת אליו הוא אבטחת מידע בחומרה. בשנת 2016 החברה רכשה את Sypris Electronics שעוסקת בתחום ההגנה על מערכות צבאיות מפני התקפות מדינה. "במשך יותר מ -50 שנה, סיפריס בנתה פתרון מוכח של אספקת שירותי אבטחת מידע ללקוחות התובעניים ביותר בעולם, כולל ארגונים צבאיים וממשלתיים, הזקוקים להגנה מפני איומים ומתקפות ברמת המדינה", נכתב בהודעת הרכישה.

חברת Sypris מפתחת, בין היתר, פתרונות לאבטחת שרשרת האפסקה של יישומים צבאיים ופתרונות הצפנה בחומרה. החברה זכתה בשנים האחרונות בחוזים בארה"ב לאבטחת מערכות לווין, הגנה בפני טילים, טילים ועוד. על בסיס הרכישה של החברה, מתכוונים בAnalog Devices להציג בעתיד יכולות שיאפשרו לדעת בוודאות מאיזה לוח אלקטרוני מגיעים הנתונים. "גם מעגלים מודפסים שיוצאים מאותו פס ייצור לא יוצאים זהים בדיוק. אם אתה יודע לחתום כל מעגל מודפס באופן ייחודי, אתה יודע מאיפה הגיעו הנתונים בדיוק של מעגל מודפס", מסביר ריבר.

בהקשר התעשייה הישראלית, אומר ריבר כי התעשייה הישראלית היא לקוח חשוב של החברה כבר עשרות שנים בגלל החדשנות והמובילות של המהנדסים הישראלים בפיתוח מוצרים. "את כמות האלקטרוניקה שקונים בישראל, לא קונים גם קבלני ביטחון גדולים בארה"ב ואירופה", אומר ריבר.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות