תערוכת IWA 2018: תמ"ק 9 מ"מ מתוצרת אמתן כרמיאל

אמתן כרמיאל מציגה בתערוכת IWA 2018 קו מוצרים לשוק האזרחי ובראשו תת מקלע\אקדח EMTAN MZ 9 S חצי אוטומטי המבוסס על פלטפורמת רובה ה MZ-4 של החברה

צילום: איל בוגוסלבסקי

אמתן כרמיאל, יצרנית ישראלית של רובים, אקדחים וכלי נשק לשוק הצבאי ואכיפת החוק משיקה בתערוכת IWA 2018, הנערכת בימים אלו בנירנברג שבגרמניה, קו מוצרים לשוק האזרחי ובראשו תת מקלע\אקדח EMTAN MZ 9 S חצי אוטומטי המבוסס על פלטפורמת רובה ה MZ-4 של החברה.
 
ה- MZ-9  מתוכנן ויוצר לפי סטנדרט MIL-SPEC כדי להתאים לדרישות הגבוהות ביותר של כל לקוח, למשימות אבטחה, שיטור, ספורט או להגנה עצמית ומצויד אופציונלית בקנה של "5 או "7. ה-MZ9 אינו מצריך הדרכה ממושכת למשתמשים ברובי AR / M4 הסטנדרטיים.
 
דרור זאדה, סמנכ"ל אסטרטגיה של החברה אומר כי "ה-MZ-9 פותח כחלק ממגוון המוצרים של אמתן כרמיאל עבור כוחות ביטחון הפועלים באזורים ציבורים צפופים או כנשק העיקרי עבור שוטרים רכובים, מכיוון שתפעול הנשק זהה ל .M-4/MZ-4 כוחות הביטחון  ימצאו את תמ"ק  MZ-9  אידיאלי עבור תפעול מהיר ופגיעה מדויקת במטרות בכל תרחיש לחימה או הגנת אישים.
 
"האורך הקומפקטי של ה MZ-9  (החל מ-500 מ"מ במצב קת מכונסת ועד ל-600 מ"מ במצב קת פתוחה) מאפשר תפעול אידיאלי ללוחמת לש"ב (לוחמת שטח בנוי) או פנים-אל פנים".
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית