IWA 2018: קו מוצרים חדש מבית Recover

החברה חשפה קו אביזרים חדש למשפחת אקדחי גלוק. קו זה כולל קליפים/מתפסים למחסניות, עזר דריכה למחלקים ומסילות "פיקטיני" לאקדחי גלוק ללא מסילות. סיקור מיוחד מתערוכת IWA 2018

IWA 2018: קו מוצרים חדש מבית Recover

צילום: חברת Recover

חברת Recover הישראלית, המתמחה בעיצוב ופיתוח אביזרי אקדחים לשוק האזרחי האמריקאי, חשפה בתערוכת IWA 2018, הנערכת כעת בנירנברג, גרמניה, קו אביזרים חדש למשפחת אקדחי גלוק. קו זה כולל קליפים/מתפסים למחסניות, עזר דריכה למחלקים ומסילות "פיקטיני" לאקדחי גלוק ללא מסילות.

הקליפ למחסנית מאפשר נשיאת המחסנית ושליפתה ללא כל צורך בפונדה ייעודית ובכך מתאימה לנשיאה ע"י אזרחים בכיס, בחגורה או על רצועות תיק. הרכבת הקליפ נעשית ע"י המשתמש בהסרה קלה של עקב המחסנית.

עזר הדריכה מתלבש על חלקו האחורי של המחלק וממשיך אותו בעיצובו ללא הפרעה לנרתוק האקדח ולתמונת הכוונות המקורית של האקדח. גם אביזר זה מורכב על המחלק ע"י המשתמש באופן חלק ומהיר.

מסילות ה"פיקטיני" מיועדות לאותם אקדחי גלוק מדורות ראשונים שטרם יוצרו עם מסילות אינטגרליות וכן לדורות האחרונים המוסלקים של גלוק. המסילות מעוצבות כך שייטמעו לחלוטין בעיצוב האקדח ויראו כחלק אינטגרלי ממראהו. יצוין כי מוצרים אלו, ככלל מוצרי חברת Recover הינם מוכני פטנט ומתוכננים לשיפור הארגונומיה של האקדח ומראהו.

לדברי תמיר פורת, מנכ"ל משותף של החברה ומנהל הפיתוח, "מוצרי החברה מיועדים להעניק ללקוח חוויית ירי יוצאת דופן במחיר נוח ומאפשרים לו את שדרוג האקדח באופן קל ובביתו. מוצרי החברה התקבלו בברכה מאז יציאתם לשוק ע"י קהילת חובבי האקדחים בארה"ב ונחשבים למובילים וראשוניים בקטגוריה שלהם".