סין מפתחת גרסה חדשה למל"ט התוקף CH-4

הגרסה החדשה של המל"ט תוכל לשאת מגוון סוגי אמל"ח מונחים על ידי לייזר או לווין לתגובה יעילה בכל מזג אוויר, מערכת בקרת הטיסה שופרה ועוד מכלולים עבור מקצה שיפורים

http://chinesemilitaryreview.blogspot.co.il/2013/09/chinese-ch-4-unmanned-combat-air.html

מקורות של החברה גילו כי מספר שיפורים מתוכננים עבור הגרסה החדשה הוכנסו לתוקף, כולל פצצה מונחית לייזר חדשה מסוג 100 ק"ג (LGB) ומטע"די תצפית חדשים. השיפורים נבחנו במהלך שישה ימי ניסוי אש חיה בצפון-מערב סין בסוף ינואר האחרון. כך לפי פרסום של janes. מל"ט מסוג זה נמכר לעשר מדינות על פי פרסומים בסין.

אף על פי שפרטים ספציפיים על פיתוח ה- CH-4C לא פורסמו, ג'יינס טוענים כי על פי מקורות שלהם, תכונות חדשות יכללו יכולת נשיאת עומס משופרת והגברת ייצור חשמל, וכן עיבוד נתונים מעודכן וארכיטקטורה אלקטרונית חדשה. מערכות בקרת הטיסה גם שודרגה ליכולת פעולה בתנאי מזג אוויר קשים.

פרסום באתר chinamil.com.cn מתאריך קודם לזה של ג'יינס, גורס כי גרסת המל"ט החדשה תוכל לשאת מגוון כלי נשק מונחים לשימוש בתנאי מזג אוויר שונים. חלק מהחימוש מונחה לייזר וחלקו באמצעות לווין.

המל"ט יכול בנוסף לשאת מטע"די תקשורת שיהפכו אותו לרכזת WIFI עבור כוחות בשטח כתחנת ממסר. "המל"ט גם יהיה מסוגל למפות אזורי ייעור ולבצע סקר חקלאי כמו גם אזהרה מוקדמת וניטור בזמן אמת של אסונות טבע", נכתב בפרסום.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית