אורקל משיקה מחזור שני לתוכנית הסטארטאפים שלה בתל-אביב

לאור הצלחת המחזור הראשון, אורקל ממשיכה להשקיע בתוכנית הסטארטאפים שלה בתל-אביב ופותחת מחזור שני; בנוסף, משיקה את Oracle Scaleup, תוכנית גלובלית וירטואלית

 
אורקל משיקה מחזור שני לתוכנית הסטארטאפים שלה בתל-אביב

אפרת רפופורט (bonobo.ai), חנן זלצמן (Zoomin Software), דן קוטליצקי (Toonimo), גל אורון (Zoomin Software ), נעם ענבר (Oracle), ברק גולדשטיין (Bonobo.ai), איתי בוגנר (Meta Networks ) צילום: Oracle

אורקל פותחת את ההרשמה למחזור השני של תוכנית הסטארטאפים שלה בתל-אביב במסגרת Oracle Startup Cloud Accelerator. בצעד נוסף, היא מכריזה על פתיחת תוכנית וירטואלית חדשה בשם Oracle Scaleup. התוספת של Oracle Scaleup מאפשרת לאורקל לעבוד עם סטארטאפים בכל שלבי הצמיחה, ללא קשר למיקומם הפיסי. תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של אורקל, שהושקה בתחילת 2017, קיבלה אלפי בקשות מועמדות מסטארטאפים בשמונת השווקים בהם היא פועלת ברחבי העולם, בהם מאות בקשות שהוגשו לתוכנית בתל-אביב בשנה שעברה.

תוכנית Oracle Scaleup הווירטואלית מיועדת לחברות עם קצב צמיחה מהיר מכל העולם, בדגש על חברות  פורטפוליו של קרנות הון סיכון מובילות ושותפים אסטרטגיים. התוכנית מציעה ליווי ותמיכה במחקר ופיתוח, עזרה בשיווק ומכירות, סיוע במעבר לענן של אורקל, שירותי ענן של אורקל במחירים מופחתים והנחות וכן גישה ל- ecosystem המוצר והלקוחות של אורקל.  סטארטאפים מעוניינים מוזמנים להירשם כאן: www.oracle.com/startup/scaleup

אקסלרטור הענן של אורקל פתוח לסטארטאפים המפתחים טכנולוגיה, או שהינם מבוססי טכנולוגיה. חמישה סטארטאפים נבחרים לכל מחזור, לתקופה של 6 חודשים. התוכנית ממוקמת במרכז תל אביב, מנוהלת על ידי צוות המחקר והפיתוח של אורקל, ומספקת לסטארטאפים: ליווי ברמה עולמית על ידי טובי המומחים הטכנולוגיים והעסקיים, טכנולוגיה העדכנית ביותר, שטחי משרד לעבודה משותפת, גישה למאגר הלקוחות הגלובלי העצום של אורקל, כולל שותפים ומשקיעים, וגישה חופשית לכל שירותי הענן של אורקל.

הסטארטאפים שסיימו כעת את המחזור הראשון של האקסלרטור בתל-אביב נבחרו מתוך מגוון רחב ותחרותי של מאות סטארטאפים. במהלך ששת חודשי התוכנית, הם השיגו צמיחה משמעותית, חיזקו את יכולות המוצר שלהם, ויצרו קשרים חדשים עם לקוחות ושותפים, ובכך תרמו לחדשנות גלובלית מבוססת ענן. השבוע, הסטארטאפים הישראלים ציינו את סיום המחזור הראשון בניו יורק, באירוע Oracle CloudWorld בו השתתפו ופגשו את ההנהלה הבכירה של אורקל. היזמים דיברו בפאנל שהנחה אנליסט בכיר מחברת המחקר Constellation וקיימו פגישות עם לקוחות האנטרפרייז של אורקל. הסטארטאפים שסיימו את המחזור הם:

3DSignals

3DSignals יצרו פתרון חיזוי תחזוקה שמשתמש בלמידה עמוקה כדי לנתח את הקול הנפלט ממכונות ולהתריע לפני כשלים בתפקודן. הפלטפורמה אוספת קול ונתונים מציוד תעשייתי, מזהה אנומליות, מסווגת דפוסים של כשלים וחוזה אירועים לפני שהם מפריעים לעבודה. החיישנים של 3DSignals תמיד צמודים למכונה, הם לא דורשים מגע והם יכולים לשלוח את חתימת הקול הרלוונטית בזמן אמת, 24/7, בכל זמן שמזוהה כשל.

Bonobo

ai.Bonobo היא פלטפורמת ai שמנתחת 100% מהמידע הטקסטואלי המיוצר על ידי ארגונים ומספקת תובנות מעשיות בזמן אמת שעוזרות לסגור יותר עסקאות, להקטין אחוזי נטישה באופן משמעותי ולספק ללקוחות חווית משתמש משופרת ומותאמת אישית.

Zoomin

Zoomin מספקת פתרון תוכנה לשוק האנטרפרייז המאפשר לחברות לנהל אינטראקציה חדשנית ומותאמת אישית עם לקוחותיהם סביב תוכן מוצרי ודוקומנטציה. zoomin מסייעת לארגונים הגדולים בעולם לספק תשובות מיידיות לשאלות הקשורות למוצר תוך התבססות על טכנולוגיית ai מתקדמת המאפשרת לשפר את חווית המשתמש ולמקסם את המעורבות של הלקוח. 

Toonimo

Toonimo היא פלטפורמת הדרכה אודיו-ויזואלית חכמה המפשטת כל שירות או תהליך אונליין בכדי לייצר חווית משתמש משופרת והחזר השקעה גבוה יותר. הפתרון עוזר לחברות להקטין את הוצאות שירות הלקוחות שלהם, להאיץ את הדרכות העובדים ולהגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות על ידי הוספת שכבה אינטראקטיבית מותאמת אישית של קול אנושי ואפקטים של מדיה עשירה המספקים חוויית קונסיירז׳ אמיתית.

Meta Networks

Meta Networks יצרו פתרון תשתית תקשורת כשירות המאפשר לארגוני IT בעולם האנטרפרייז להגדיר, לספק ולתפעל רשת גלובאלית במחיר יעיל, באופן מאובטח ובשימוש מבוסס תוכנה כשירות. לחברות אנטרפרייז שעוברות במהירות לשימוש בפתרונות ענן  של תוכנה כשירות ותשתית כשירות אך משתמשות גם במערכות לגאסי (מורשת), nsof מספקת שירות רשת ענן פשוט ויעיל במיוחד המאחד את כל שירותי האבטחה.

רג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר לסטארטאפים ואקסלרטורים באורקל: "במחזור הראשון השתתפו סטארטאפים מאוד מוכשרים שיצרו מוצרים חדשניים בתחומים מגוונים, מ-IoT תעשייתי דרך בינה מלאכותית ועד לביג דאטה. עם תוכנית Oracle Scaleup החדשה אנו מצפים בהתרגשות לעבוד עם עוד חברות צומחות בשוק הסטארטאפים המשגשג של ישראל, ונחושים להמשיך ולבנות אקוסיסטם של פיתוח משותף וחדשנות משותפת, שבו כל הצדדים מרויחים - סטארטאפים, לקוחות, ואורקל."

נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארט-אפים של אורקל בישראל: "בשנה החולפת התמקדנו ביצירת חיבור בין הסטארטאפים הישראלים לבין מאגר הלקוחות הגלובליים של אורקל כדי לסייע להם בשוק האנטרפרייז. ההצלחה הגלובלית של הסטארטאפים הישראלים מוכיחה שעם התמיכה הנכונה, סטארטאפים חזקים יכולים להוביל חדשנות בלי קשר למיקומם הפיסי. אורקל מוכיחה את מחוייבותה לאקוסיסטם הישראלי באמצעות הרחבת מגוון התוכניות והתאמתן לצרכי היזמים, ללא תלות במיקום פיסי, בשלב בו נמצא הסטארטאפ או בוורטיקל הפעילות שלו. אנו מעודדים יזמים מכל רחבי ישראל להגיש מועמדות לתוכניות שלנו".

סטארטאפים מעוניינים מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של אורקל פועלת באוסטין (ארה"ב), בנגלור, בריסטול, דלהי-NCR ומומבאי (הודו), פריס, סאו-פאולו, סינגפור ותל-אביב. אורקל גם השיקה את Oracle Scaleup Ecosystem, תוכנית בסגנון וירטואלי, שמיועדת לסטארטאפים ולחברות פורטפורליו של קרנות הון סיכון ופרייבט אקוויטי כדי לאפשר להם צמיחה מואצת. לפרטים נוספים www.oracle.com/startup/scaleup.