מגל רוכשת יצרנית מערכות וידאו ותצפית

סער קורש, מנכ"ל מגל, אמר: "החזון שלנו הוא להוביל את שוק ה-Perimeter Security באמצעות מתן מענה מקיף לכלל פתרונות האבטחה להגנה היקפית (PIDS)"

מגל מודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת השליטה (55%) בחברת ECS BAZ הישראלית, המתמחה בפיתוח וייצור מערכות וידאו ותצפית חכמות. למגל האפשרות לרכוש את יתרת המניות הרגילות ממחזיקי המניות של BAZ וממנכ"ל החברה, בני צבירן. מר צבירן ימשיך לכהן כמנכ"ל BAZ. השלמת הרכישה תלויה בקבלת אישור מרשות ההגבלים העסקיים בישראל.

היצע המוצרים של BAZ כולל מגוון רחב של מערכות תצפית ואבטחה מותאמות אישית לטווחים בינוניים וארוכים הנעים בין 500 מטרים ל-25 קילומטרים. ל- BAZ למעלה מ- 20 שנות ניסיון בתחום, ומערכותיה, כ- 1000 במספר, הינן מערכות מבצעיות שעובדות מזה שנים בשטח. בין לקוחות החברה נמנים צה"ל, המשטרה, שירותי הביטחון, ומספר רב של לקוחות ממשלתיים ואזרחיים ברחבי העולם.  

סער קורש, מנכ"ל מגל, אמר: "החזון שלנו הוא להוביל את שוק ה-Perimeter Security באמצעות מתן מענה מקיף לכלל פתרונות האבטחה להגנה היקפית (PIDS). הרכישה של BAZ תאפשר לנו להציע מצלמות תרמיות חכמות עם יכולת ניתוח וידאו מובנית ותחזק ותרחיב את היצע המוצרים שלנו הכולל PIDS, מערכות מתקדמות לניהול וידאו ומערכות לניתוח וידאו. אנו מקבלים בברכה את הצוות המוכשר והמנוסה של BAZ לקבוצת מגל ואנו מצפים לממש את הפוטנציאל הסינרגטי בין החברות שלנו".

בני צבירן, מנכ"ל BAZ, אמר: "אנו גאים להצטרף לצוות של מגל, ולתרום את פתרונות מערכות התצפית והווידאו שלנו להיצע מוצרי ה- Perimeter Securityהמוביל של החברה. אנו מצפים לתת מענה טוב יותר לשוק חשוב זה ולצמוח ביחד במהלך השנים הקרובות".

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022