ליאור טקסטיל תספק חליפות חבלן לצבא מערב אירופאי

החברה הודיעה כי זכתה במכרז לאספקת מאות חליפות חבלנים לאחד מצבאות מערב אירופה בשווי של כ-1.5 מיליון יורו

צילום: ליאור טקסטיל

חברת ליאור תעשיות טקסטיל, יצרנית וספקית ישראלית של מוצרים בתחום המיגון האישי, הודיעה כי זכתה במכרז לאספקת מאות חליפות חבלנים לאחד מצבאות מערב אירופה בשווי של כ-1.5 מיליון יורו. החליפה שפותחה ע"י החברה מיועדת לסילוק פצצות וממוגנת נגד ירי ועוצבה לשיפור יכולות התנועה של החייל וכפועל יוצא, את ביצועיו.

המוצר מכיל את החליפה עצמה, קסדה ומשקף ייעודיים, כפפות ו-2 פאנלים בליסטיים ברמת מיגון IV NIJ 0101.06 Std. כל זה במשקל כולל של רק 13 ק"ג. החליפה עשוי בטכנולוגיה גבוהה ומחומרים מתקדמים שקובעים רף חדש בתחום סילוק הפצצות (ס"פ).

ליאור טקסטיל תעשיות ידועה כיצרנית וספקית של צה"ל מעל ל-40 שנה בתחום המיגון האישי, ובעיני אנשיה העסקה הנ"ל משמשת אבן דרך נוספת בחזון החברה לפרוץ לשווקים חדשים באירופה ובשאר העולם.

"המהנדסים והמעצבים שלנו כולם יוצאי יחידות קרביות לשעבר כחלק מהאמונה שהם האנשים עם ההבנה הטובה ביותר של יכולות הלוחם וצרכיו. בזכות כך, יש לנו את היכולת לפתח מוצרים שישפרו את ביצועי הלוחמים וכמובן, את הביטחון האישי שלהם" אומר מתן בוקריס, מנהל הפיתוח העסקי בחברה. "הנוכחות של צוות שכזה אצלנו, עם ניסיון עבר אמיתי בשטח, משדרג את יכולות החברה ומעלה את רמת הביקוש לשיתוף פעולה עם צבאות וגופים אחרים בעולם. אני בכנות יכול לומר שהביקוש העולה, נובע מהיכולות הגבוהות שקיימות בחיילי צה"ל והכרת העולם בכך, והדבר מחזק את רגשות הגאווה הלאומית של עובדינו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית