ווטרפול סקיוריטי ו- HCNC CO.משתפות פעולה במטרה לספק את מוצרי OSISOFT® PI המאובטחים לשוק הקוריאני

ווטרפול סקיוריטי ו- HCNC CO.משתפות פעולה במטרה לספק את מוצרי OSISOFT® PI המאובטחים לשוק הקוריאני

אילוסטרציה: Bigstock

ווטרפול סקיוריטי סולושנס (Waterfall Security Solutions), העוסקת בפיתוח טכנולוגיות של אבטחת סייבר עבור מערכות בקרה של תשתיות קריטיות ומערכות בקרה תעשייתיות, הכריזה השבוע על שותפות רשמית עם HCNC Co., משלבת מערכות הממוקמת בקוריאה הדרומית במטרה להרחיב את היצע מוצרי OSIsoft® של ווטרפול ו-HCNC באזור זה.

HCNC מתמחה בשילוב פתרונות OSIsoft® PI עבור קשת רחבה של ענפים כולל אנרגיה, נפט וגז, שירותים ציבוריים ותחבורה. שילוב תמיכה מקומית חזקה שמספקת HCNC עם ידע נרחב ושירותים מקיפים עבור חבילת OSIsoft® PI System הופך את HCNC לתוספת המושלמת להיצע המוצרים של ווטרפול. השותפות של ווטרפול ו-HCNC היא תוצאה של פרויקטים משותפים שכבר בוצעו בקוריאה וצפויה להוביל לשיפור דרמטי באבטחה של פריסות OSIsoft® PI ברחבי המדינה.

שערי האבטחה החד-כיווניים של ווטרפול מחליפים את חומת האש בסביבה של רשתות תעשייתיות ומספקים הגנה אבסולוטית למערכת הבקרה התעשייתית ולרשתות התפעול, שעליהן היא מגנה מפני מתקפות שמקורן ברשתות חיצוניות. עם הפריסה של השערים החד-כיווניים, התשתיות הקריטיות והאתרים התעשייתיים נהנים משילוב בטוח ואמין של IT/OT, גישה לשירותי ספקים ולשירותי ענן וכן ניטור מרחוק.

חלק ניכר מן האבטחה של מערכות רשת המבוססות על Industry 4.0 ממוקד בשילוב בטוח של IT/OT. במקרה של סוג זה של שילוב רשת, פתרון תעשייתי מלא של אבטחת סייבר הוא צורך חיוני. הפתרון המשותף שמספקות HCNC ו-ווטרפול פותח פתח לרמה חדשה של אבטחה, וזאת דרך ההטמעה של הטכנולוגיה החד-כיוונית של שערי אבטחה, שנחשבת למובילה בשוק.

ווטרפול סקיוריטי סולושנס היא המובילה הגלובלית בפיתוח טכנולוגיות של אבטחת סייבר. מוצריה של ווטרפול, שמבוססים על טכנולוגיה חדשנית של שערי אבטחה חד-כיווניים, מהווים חלופה מהפכנית לחומות האש. רשימת הלקוחות ההולכת וגדלה של החברה כוללת תשתיות לאומיות, תחנות כוח, כורים גרעיניים, מתקנים יבשתיים וימיים של נפט וגז, בתי זיקוק, מפעלי ייצור, ספקיות של שירותים ציבוריים ועוד. מוצריה של ווטרפול פרוסים ברחבי צפון אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה ותומכים במגוון רחב של פלטפורמות ניטור מרחוק, יישומים, מסדי נתונים ופרוטוקולים.

HCNC היא ספקית פתרונות המבוססים על תפיסת Industry 4.0 ומיועדים למערכות חכמות של מפעלים, כגון PLC/HMI, RTDB, Industrial Big Data Analysis ושירות MES והיא שותפה רשמית של OSIsoft® PI.