מוצרי אלביט הוטמעו בנגמ"ש המשודרג של הצבא הסלובקי

הצריח קיבל את מערכת ההתרעה בלייזר System Detekcie a Indikacie Oziarenia, המצוידת בחיישן המיוצר על ידי חברת אלביט מערכות הישראלית

The new BPsVI reconnaissance tracked vehicle is based on the Soviet-made BMP-1 IFV Infantry Fighting vehicle  (Picture source forum.valka.cz) - armyrecognition.com
 

הצבא הסלובקי שדרג מספר כלי רכב משוריינים מסוג BMP-1 לרמת Prieskumne Vozidlo ISTAR (אינטליגנציה, מעקבים, יעד רכישה וסיור).

"כוחות הקרקע של הכוחות המזוינים של סלובאקיה קיבלו 18 כלי רכב של BPsVI נכון לאמצע 2017", אומרים האנליסטים של צוות החשיבה, והוסיפו כי ה- BPsVI מבוסס על כלי רכב חי"ר BMP-1 שיוצר על ידי מפעלי הגנה צ'כוסלובקיים תחת רישיון מברית המועצות. "BPsVI מותאם במיוחד לתפקיד ISTAR", אמרו האנליסטים.

הצריח קיבל את מערכת ההתרעה בלייזר System Detekcie a Indikacie Oziarenia, המצוידת בחיישן המיוצר על ידי חברת אלביט מערכות הישראלית. מערך החיישנים של BPsVI כולל גם מכ"ם מעקב, מד מזג אוויר, כלי טיס בלתי מאוישים מסוג מיקרו פלקון, מערכת לזיהוי מוקשים ומערכת חיישנים קרקעית. חבילת התקשורת של הרכב מסופקת על ידי חברת האריס האמריקאית.

מקור: armyrecognition

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית