אלביט מערכות תבצע ניסוי עם מערכת תצוגה סינטטית עבור טייסי V-22 של צבא ארה"ב

על פי ההודעה, הניסויים יתקיימו על ידי פיקוד המבצעים המיוחדים של חיל האוויר האמריקאי בשדה Hulbert בפלורידה. החוזה בשווי של 748,609 דולרים

אלביט מערכות תבצע ניסוי עם מערכת תצוגה סינטטית עבור טייסי V-22 של צבא ארה"ב

An MV-22 demonstrates the effect of brownout during a training sortie in Arizona. The USAF is trialling a helmet-mounted solution for crews of AFSOC’s CV-22 platforms. Source: US Department of Defense

 

אלביט מערכות של אמריקה תבצע ניסוי עם מערכת שיפור תצוגה לסביבת נראות ירודה (degroaded Visual Technology) עבור טייסי הV-22 Osprey tiltrotor של ארה"ב. החוזה בשווי של 748,609 דולרים מיועד להערכת "עולם אמיתי" של ציוד ה- DVE של החברה על גבי ה- V-22, כך הוכרז בסוף ינואר על ידי ה- Naval Air Systems Command.

על פי ההודעה, הניסויים יתקיימו על ידי פיקוד המבצעים המיוחדים של חיל האוויר האמריקאי בשדה Hulbert בפלורידה, וקיבלו את הזמנת ההמשך לאחר הפגנת סימולטור מוצלחת שהתקיימה בסוף 2016.

בשיחה עם ג'יינס, אמר דובר החברה כי "אלביט מערכות אמריקה נמצאת תחת חוזה עם בואינג, כדי לספק את תצוגת הקסדה ה- Helmet Colored Display עם המעקב עבור הCV-22 של חיל האוויר. בדיקת הסימולטור עבור יכולת חדשה זו הושלמה בהצלחה בחודש נובמבר 2016, בעקבות בדיקה מוצלחת זו, המערכת אושרה לניסוי על טיסות SVS / DVE בפועל בשנת 2018".

מקור: janes

 

אולי יעניין אותך גם