מחקר: תעשיית המל"טים לחקלאות תגיע להיקף 45 מיליארדי דולרים עד שנת 2038
עמי רוחקס דומבה
| 25/01/2018
מחקר של חברת IDTechEx צופה את הממדים של תעשיית המל"טים לתחום החקלאות וקובע כי תעשייה זו עתידה להגיע לנפח של 45 מיליארדי דולרים עד שנת 2038. כך לפי פרסום של dpaonthenet.
"המחקר מספק תחזיות ל -20 שנה ל -16 קטגוריות, כולל רובוטים חולבים סטטיים, רובוטים חקלאיים ניידים, רובוטים קטנים אוטונומיים חקלאיים, טרקטורים אוטונומיים, קציר תותים רובוטי, קטיף רובוטי של פירות טריים ומזל"טים חקלאיים (תצפיות נתונים, שירותי נתונים / ניתוחים, מל"טים רב-תפקודיים, מסוקי ריסוס בלתי מאוישים)", כותבים בכתבה.
"רובוטים ניידים אוטונומיים גורמים לשינוי פרדיגמה באופן שבו אנו רואים רכב מסחרי ותעשייתי. בחשיבה המסורתית, גדול יותר הוא לעתים קרובות טוב יותר. הסיבה לכך היא כי כלי רכב גדולים יותר הם מהירים יותר ולכן הם פרודוקטיביים יותר. חשיבה זו נכונה כל עוד הרכב דורש נהג אנושי. עם זאת, עליית הניידות האוטונומית מעלה את התפיסה הממושכת הזאת: ציי רובוטים איטיים קטנים יחליפו או ישלימו את כלי הרכב המהירים."
מחקר של חברת IDTechEx צופה את הממדים של תעשיית המל"טים לתחום החקלאות וקובע כי תעשייה זו עתידה להגיע לנפח של 45 מיליארדי דולרים עד שנת 2038. כך לפי פרסום של dpaonthenet.
"המחקר מספק תחזיות ל -20 שנה ל -16 קטגוריות, כולל רובוטים חולבים סטטיים, רובוטים חקלאיים ניידים, רובוטים קטנים אוטונומיים חקלאיים, טרקטורים אוטונומיים, קציר תותים רובוטי, קטיף רובוטי של פירות טריים ומזל"טים חקלאיים (תצפיות נתונים, שירותי נתונים / ניתוחים, מל"טים רב-תפקודיים, מסוקי ריסוס בלתי מאוישים)", כותבים בכתבה.
"רובוטים ניידים אוטונומיים גורמים לשינוי פרדיגמה באופן שבו אנו רואים רכב מסחרי ותעשייתי. בחשיבה המסורתית, גדול יותר הוא לעתים קרובות טוב יותר. הסיבה לכך היא כי כלי רכב גדולים יותר הם מהירים יותר ולכן הם פרודוקטיביים יותר. חשיבה זו נכונה כל עוד הרכב דורש נהג אנושי. עם זאת, עליית הניידות האוטונומית מעלה את התפיסה הממושכת הזאת: ציי רובוטים איטיים קטנים יחליפו או ישלימו את כלי הרכב המהירים."