TSG השיקה פרויקט עיר חכמה בעיר טאנה בהודו

מודל העיר החכמה של העיר תל אביב אותו מיישמת חברת TSG הותאם לתרבות, לשפה ולרגולציה ההודית ועוסק ביצירה ושימוש בטכנולוגיות ובפלטפורמות

TSG השיקה פרויקט עיר חכמה בעיר טאנה בהודו

באדיבות חברת TSG

חברת TSG הישראלית הודיעה היום על השקת תכנית לעיר חכמה דיגיטלית בעיר טאנה (Thane), בעלת אוכלוסין של 2.3 מיליון, הממוקמת לא הרחק ממומבי במדינת מהרשטרה בהודו. התכנית (Digi Thane) מבוססת על מודל העיר החכמה של עיריית תל אביב וזו העיר הראשונה בהודו שמיישמת מודל זה.

מודל העיר החכמה של העיר תל אביב אותו מיישמת חברת TSG הותאם לתרבות, לשפה ולרגולציה ההודית ועוסק ביצירה ושימוש בטכנולוגיות ובפלטפורמות בכדי לייצר מגוון שירותים ל-3 גורמים שייהנו ממנה. בראשונה, זו העירייה עצמה הזוכה למגע רצוף ומקוון עם התושבים ולמאגר מידע מעודכן על התושבים. הגורם השני הם תושבי העיר הזוכים למגוון שירותים דיגיטליים חדשים מהעירייה כדוגמת מידע אישי לכל תושב על עצמו, תשלומי עירייה דרך מקור אחד ומועדון לקוחות שהעירייה הקימה המעניק הטבות משמעותיות בכל הפעילויות של העירייה לתושבים.

הצלע השלישית הם אנשי המסחר העובדים והפוקדים את העיר וגם הם נהנים מההטבות של אותו מועדון לקוחות. חזון התכנית היא לייצר בסופו-של-תהליך מגע ומעורבות רציפה עם ושל תושבי העיר (Sustainable Citizen Engagement).

הפרויקט שתחילתו לפני כ-10 חודשים ושוויו מוערך במספר מיליוני דולרים, הושק אתמול בטקס חגיגי בעיר טאנה בה השתתפו שרים ממשלת מהרשטרה, ראשי הערים של תל אביב וטאנה וכן נציגי חברת TSG. מימוש הפרויקט נעשה ע"י שיתוף פעולה בין חברת TSG ובין החברה ההודית Foxbarry וכן עיריית תל אביב.