סמי קצב נפגש עם נשיא הפיליפינים

נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, נפגש עם מנהלים של מספנות ישראל בראשם סמי קצב במטרה לשקול את מוצרי החברה עבור פרויקטים ממשלתיים שונים

סמי קצב נפגש עם נשיא הפיליפינים

RUJI ABAT/PRESIDENTIAL PHOTO - pcoo.gov.ph

נשיא הפיליפינים, רודריגו דוטרטה, נפגש עם מנהלים של מספנות ישראל בראשם סמי קצב במטרה לשקול את מוצרי החברה עבור פרויקטים ממשלתיים שונים.

"שדולה ישירות לנשיא זה כבר תהליך נורמלי שקרה גם במהלך הממשלים הקודמים. אין בכך פסול כל עוד החברה עוקבת אחר כללי הרכש והתהליכים ועומדת במפרט הטכני של הפרויקט. זה לא קרה בפרויקט רכישת הפריגטות האחרון מדרום קוריאה, והעסקה התפתלה לתוך בלגן גדול", כותבים בMaxDefense. (העסקה עם דרום קוריאה עלתה למפקד חיל הים של הפיליפינים בכיסא).

"זו לא הפעם הראשונה שמספנות ישראל נפגשו עם הנשיא. המפגש הראשון היה באוגוסט 2016 בדאוואו. באותה עת, המספנות הישראליות הציעו את ה- Saar 72 עבור דרישת ספינות ההתקפה המהירות של חיל הים הפיליפיני (FAC), ואת ה- SAV 72 OPV לדרישת ספינות רב משימתיות (MRR).

"הנוכחות של שר התחבורה Arthur Tugade יכולה להעיד כי יש כוונה לבחון את הכלים של החברה גם לפרויקטים מסוימים עבור משמר החופים הפיליפינים. תכנית המודרניזציה האחרונה Horizon 2 כוללת את הרכישה של 8 MRRVs וקורבטות."

למספנות ישראל צפויה תחרות לא פשוטה. דנמרק וצרפת הודיעו שלא יטילו הגבלות ייצוא לפיליפינים.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות