מפרולייט הציגה כוונת יום חדשה - MEPRO 6X

בתערוכת Shot Show הנערכת בלאס וגאס הציגה החברה הישראלית את כוונת ה-MEPRO 6X המרחיבה את קו מוצרי הכוונות הטלסקופיות של החברה המיועדים לרובי צלפים ומקלעים קלים

צילום: חברת מפרולייט

חברת מפרולייט הישראלית, מקבוצת SK, יצרנית אמצעים אלקטרו-אופטיים, תרמיים, ראיית לילה וכוונות עם הארה עצמית, חשפה במהלך תערוכת ShotShow, הנערכת בימים אלו בלאס וגאס, את כוונת היום  MEPRO 6X, המיועדת לשווקים הצפון-אמריקאים. כוונת ה-MEPRO 6X מרחיבה את קו מוצרי הכוונות הטלסקופיות של החברה המיועדים לרובי צלפים ומקלעים קלים.

לדברי בני קוקיה, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה, "משפחת כוונות היום הורחבה בכדי לספק כוונות לשימוש לטווחים ארוכים יותר (עד ל-1,000 מטרים). לפיכך, פיתחנו כוונת תוך מתן דגש על שדה-ראייה רחב ככל שניתן, דיוק רב, שמירה על היכולת לבצע תיקונים אפילו בתנאים הקשים ביותר והתאמה מוחלטת למקלעים קלים".

כוונת ה-MEPRO 6X הנה כוונת יום קומפקטית וקלה (640 גרם) עם יכולת אופטית מוגברת. לכוונת מתאם פיקטיני קל לשחרור והיא מאפשרת 5 רמות בהירות שונות לרכישה יעילה של מטרות. הכוונת מופעלת ע"י בטרייה תקנית אחת ומצוידת במתקן שמירת אנרגיה ייחודי לתפעול ארוך. החברה פיתחה את הכוונת עם יכולת תיקון בליסטית כך שתתאים למגוון קליברים של תחמושות כדוגמת SS109 Crosshair, SS109 Chevron, SS109 Horseshoe, Dual Caliber, 300 Blackout וכן מקלעים קלים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית