גולד אנד לינקס תקים פתרון הגנה היקפית למכרה יהלומים בבוטסואנה

הפרויקט כולל מכ"מים, מערכות שו"ב, גדרות חכמות ומגוון סנסורים. בשלב הבא תותקן גם מערכת זיהוי פנים. "השימוש בטכנולוגיות ישראליות מהווה יתרון משמעותי", אומר רועי שפושניק, מנכ"ל חברת גולד אנד לינקס

http://www.debswana.com

חברת גולד אנד לינקס פתחה את הסניף המקומי בבוטסואנה לפני כחצי שנה, וכעת מדווחת על עסקה לאבטחת מכרה יהלומים השייך לחברת Debswana הממשלתית יחד עם חברת דה בירס - חברת היהלומים הגדולה ביותר בעולם. לגולד אנד לינקס יש גם סניפים בדרום אפריקה ובגאנה.

על פי גורמים בחברה, מדובר בתפיסת אבטחה היקפית כמו של תשתית קריטית. הפתרון משלב כמה טכנולוגיות ישראליות כולל מאגוס,ביפר וג.מ. אפקון כאשר את האינטגרציה ביצעה חברת גולד אנד לינקס.  הפרויקט מוערך בהיקף כספי של 1.9 מיליוני דולרים, והשלב השני של ההתקנה הסתיים בשבוע שעבר במשלוש הנהרות Okavango Delta בבוטסואנה.

"הפעילות שלנו באפריקה נושאת פירות, התרחבות בריאה ונכונה לתוך היבשת תוך שמירה על היתרון שלנו כחברה אינטגרציה מובילה עם טכנולוגיות ישראליות", אומר רועי שפושניק, מנכ"ל חברת גולד אנד לינקס. "השילוב הזה בנוסף להקמת הפעילות עם משרדים מקומיים איכותיים, מוכיחה את עצמה ונותנת לנו נקודת חוזקה מול לקוחות מקומיים."

הפתרון מורכב ממערכות מכ"מים של מאגוס, בשילוב ציוד איכון תרמי באזור ההגנה החיצוני עם מערכת גידור משובצת סנסורים באזורי המרחב היותר רגישים. התפיסה המבצעית של הפתרון מבוססת על התראת נגיעה במרחב וירטואלי ופיזי וצוותי התערבות חמושים, כולל שילוב של כוחות הצבא והשיטור המקומיים. על פי גורמים בגולד אנד לינקס בבוטסואנה מתייחסים לאתר כאל נכס קריטי לאומי.

שלב ג' של הפרויקט אמור להתחיל בקרוב והוא יכלול זיהוי פנים מבוסס על מערכות של AnyVision הישראלית עם תוכנת שליטה ובקרה של אוקטופוס.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית