מסוק אפאצ'י אמריקאי התרסק בארה"ב

By "Photo Courtesy of U.S. Army" - by Tech. Sgt. Andy Dunaway - www.army.mil (via internet archive), Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=3429196

מסוק אפאצ'י של צבא ארה"ב התרסק בשעות הבוקר המוקדמות של יום שבת, כשהוא טס לשגרת אימונים שגרתית במרכז ההדרכה הלאומי בפורט ארווין בקליפורניה. גם הטייס וגם טייס המשנה נהרגו, לדברי סא"ל ג'ייסון ס. בראון, דובר הצבא בפנטגון. "הסיבה נמצאת כעת בחקירה", אמר בהצהרה ל- Fox News.

מסוק האפאצ'י טס ל"תרגיל אימון מוכנות" בזמן ההתרסקות, לדברי גורם נפרד. המסוק היה שייך לדיביזיית הרגלים הרביעית של הצבא, המבוססת בפורט קארסון, קולורדו. הוא נשלח לקליפורניה כחלק מסיבוב אימונים קבוע במדבר קליפורניה, הוסיף הגורם. האפאצ'י היה חמוש עם טילי הלפייר, תרמילי רקטות כמו גם אקדח שרשרת 30mm.

בנובמבר, אמר מפקד חיל האוויר, האלוף ויליאם גיילר, לקונגרס כי שעות הטיסה של הטייסים היו ברמות הנמוכות ביותר ב -30 השנים האחרונות לאחר שנים של קיצוצים בתקציב.

בשנה שעברה נהרגו יותר מ -2 חיילים אמריקנים בתאונות לא-קרביות בהשוואה לשנה הקודמת. ההתרסקות של יום שבת הייתה התאונה הקטלנית הראשונה הידועה של צבא ארה"ב בשנת 2018.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית