מצלמת זיהוי פנים לרחפנים במחיר עממי

מצלמת זיהוי פנים לרחפנים במחיר עממי

realsense.intel.com/stereo

אינטל הוציאה לשווקים את הדור החדש של מצלמות RealSense שפותחו במרכז הפיתוח של החברה בחיפה: D415 ו-D435. המצלמות החדשות מאפשרות ניתוח עומק אופטי לרובוטים, רחפנים, מחשבים ועוד.

"רבים מהמכשירים וההתקנים של ימינו עושים שימוש בראייה ממוחשבת המבוססת על זיהוי תמונה דו-ממדי, אך עם טכנולוגיית העומק הטובה מסוגה של RealSense אנחנו מגדירים מחדש טכנולוגיות עתידיות המסוגלות 'לראות' כמו בן אנוש, כך שההתקנים והמכשירים יוכלו באמת להעשיר את חיינו," אמר שגיא בן משה, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת RealSense באינטל.

"עם המארז הקומפקטי והמוכן לשימוש, סדרת מצלמות העומק D400 לא רק מקלה על המפתחים להבנות עומק תלת ממדי בכל תכנון, אלא גם להטמיעו באופן מיידי במוצרים המיוצרים בנפחים גדולים. ככל שמתרבים היישומים לראיית מחשוב, העושים שימוש במציאות וירטואלית ורבודה (VR/AR), רובוטיקה, רחפנים ועוד, הוספת רובדי עומק לקבלת משוב בזמן אמת תהפוך את ההתקנים לחכמים יותר באופן משמעותי ותאפשר חוויות חדשות".

המצלמות יוצרות פתרון עומק אופטי מקיף ובזכות מעבד הראיה החדש D4 מסוגלות לעבד נתוני עומק מורכבים בזמן אמת. עם תמיכה של RealSense SDK 2.0 – הזמינה לראשונה כערכת פיתוח תוכנה חוצת פלטפורמות ובעלת קוד פתוח –ניתן להשתמש במצלמות הן בתוך מבנים והן תחת כיפת השמיים ובכל תנאי התאורה. המצלמות זמינות החל מהיום עבור 149 דולר למצלמת D415 ו-179 דולר עבור מצלמת D435.

מגוון שימושים

רובוטיקה: רובוטים קמעונאיים, כדוגמת Tally של חברת Simbe, המצוידים בראייה ממוחשבת המאפשרת להם לנווט את דרכם במעברי המרכול ולבצע ביקורות וניתוח של תצוגת המוצרים על המדפים באופן עצמאי, יאפשרו למנהלי חנויות להפיק תובנות מהירות יותר לגבי מצב המלאי תוך התמקדות בלקוחות ובתפעול הכולל.

מדפים חכמים: הענקת יכולת זיהוי תמונה למדפים בחנות תאפשר לקמעונאים לקבל תובנות בזמן אמת על ביצועי המוצרים היישר מהמדף. בדרך זו, נציגי מכירות ועובדי החנות יוכלו לצמצם חוסרים על המדף ובכך לתרום לשיפור ההכנסות וחוויית הלקוחות.

שילוט דיגיטלי בחנויות, העושה שימוש בזיהוי פנים, יאפשר לקמעונאים לספק יותר תוכן ממוקד בזמן אמת על מנת להשפיע על החלטות הקנייה של הלקוחות על סמך מאפיינים כגון מגדר, קבוצת גיל ומשך שהייה.

3D Fitness Tracker של חברת Naked מבוסס על טכנולוגיית RealSense של אינטל. זהו התקן חדשני למעקב אחר הכושר הגופני של המשתמש ומשלב מאזניים ומראה חכמים הסורקים את גוף המשתמש ויוצרים מפה של הרכב הגוף. מידע זה מאפשר להמחיש את השינויים המתרחשים בגוף כתוצאה מפעילות גופנית ולעקוב אחר רמות השומן וההיקפים לצורך קניית בגדים ושמירת משקל.

למידע נוסף נוסף על אודות Intel RealSense, בקרו ב- Intel newsroom’s RealSense page. לעמוד המוצר:Intel® RealSense™ D400 Depth Cameras

אולי יעניין אותך גם