פאלו אלטו נטוורקס מרחיבה פעילותה בישראל

ענקית הסייבר פותחת משרדים חדשים בתל אביב שיאכלסו את  200 עובדי פאלו אלטו נטוורקס בישראל, עובדי הפיתוח והמחקר וכמו כן את הצוותים המבצעיים, וביניהם: צוותי ה-IT,  משאבי אנוש, תפעול וכספים

המשרדים החדשים (צילום: פאלו אלטו)

פאלו אלטו נטוורקס, חברת אבטחת המידע, פותחת משרדים חדשים למרכז המחקר והפיתוח שלה בתל אביב. המשרדים החדשים במרכז תל אביב יאכלסו את 200 עובדי פאלו אלטו נטוורקס בישראל, עובדי הפיתוח והמחקר וכמו כן את הצוותים המבצעיים, וביניהם: צוותי ה-IT,  משאבי אנוש, תפעול וכספים. לפאלו אלטו נטוורקס שני מרכזי פיתוח בעולם, ומרכז הפיתוח בתל אביב הנו מרכז הפיתוח היחידי של החברה מחוץ למשרדיה הראשיים בארה"ב.

מרכז הפיתוח של פאלו אלטו נטוורקס בישראל, המתמקד באבטחת נקודות הקצה (endpoint security) וניתוח התנהגותי של משתמשים (behavioral analytics), גדל בצורה משמעותית בארבע השנים האחרונות. ב-2014 רכשה החברה את חברת הסייבר Cyvera, שהוסיפה עוד 100 משרות במרכז הפיתוח וב-2017, רכשה את הסטארטאפ LightCyber. מעתה כל עובדי מרכז הפיתוח ישבו תחת קורת גג אחת במשרדים החדשים. במקביל לרכישות של החברה, גדלו וצמחו הצוותים הפועלים בישראל וביניהם: צוותי תמיכה בלקוחות, מכירות וצוותי ה- DevOps. הצמיחה המהירה של מרכז הפיתוח בישראל הובילה את החברה לעבור למשרדים החדשים, המספקים מקום גם לצמיחה עתידית של השלוחה המקומית.

מארק מאקלפלין, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס העולמית, שביקר השבוע בישראל אומר כי "אנו נרגשים לפתוח את המשרדים החדשים בתל אביב, בהם נמשיך להגדיל את היקף הפעילות שלנו. במהלך העשור האחרון, הצמיחה שלנו התאפשרה בין היתר אודות לרוח היזמות החדשנית והמחויבות של הצוותים מסביב לעולם ליצירת עולם דיגיטאלי בטוח ומניעת מתקפות סייבר. לצוות הישראלי שלנו ישנו תפקיד מכריע בצמיחת החברה והוא ימשיך לשמש עמוד תווך בחברה גם בשנים הבאות". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית