שני לוחמי ימ"מ נפצעו בג'נין; חוסל אחד מהמחבלים שביצעו את פיגוע הירי הקטלני בחוות גלעד

במהלך פעילות בג'נין הצליחו כוחות הביטחון לחסל את אחד מחברי החולייה שביצעה את פיגוע הירי הקטלני סמוך לחוות גלעד ב-9 בינואר. שני לוחמי ימ"מ נפצעו באורח קשה וקל בפעילות

פקד מג"ב את הלוחמים לפני יציאה לפעילות (צילום: דוברות המשטרה)

שני לוחמי ימ"מ, נפצעו במהלך פעילות לילית באורח קשה וקל. הפעילות כללה פשיטה על העיר ג'נין אשר בסיומה חוסל אחד מחברי חוליית המחבלים שרצחה את הרב רזיאל שב"ח ז"ל בפיגוע הירי סמוך לחוות גלעד ב-9 בינואר.

במהלך הפעילות נפצעו שני הלוחמים בחילופי אש עם המחבלים והם פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. מצבו של הפצוע הקשה יציב והוא יצא מכלל סכנה.

שר הביטחון אביגדור ליברמן בירך את הלוחמים על הפעילות אומר כי "כוחות הביטחון ביצעו הלילה מבצע מורכב ומוצלח ללכידת רוצחי הרב רזיאל שבח הי"ד.

"אני מברך את לוחמי הימ"מ על אומץ ליבם ומאחל החלמה לפצועים. למחבלים לא יהיה מסתור. נשיג את המחבלים בכל מקום".

מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי ביקר הלילה בבית החולים את הלוחמים שנפצעו. ניצב שבתאי שהגיע לחפ"ק הקדמי שנפתח, עמד מקרוב אחר ההתפתחויות המבצעיות בשטח והתרשם מפעילות כלל הכוחות. ניצב שבתאי שיבח את עמידתם האיתנה והנחושה של לוחמי הימ"מ אל מול איומי הטרור. היחידות המיוחדות של משטרת ישראל, לרבות יחידת הימ"מ, יחד עם ארגוני הביטחון השונים ימשיכו לרדוף את מי שיפגע בביטחונם של אזרחי ישראל בכל מקום ובכל זמן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית