קבוצת מר רוכשת את חברת הסייבר הישראלית פרומיסק

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר - יחצ

קבוצת מר העוסקת במתן פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, מודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת הפעילות של פרומיסק, חברת סייבר ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה באיסוף מידע מתחנות קצה לצורך איתור, ניתוח וטיפול בחולשות ופרצות המצויות בהן. רכישת פרומיסק תצרף אל פעילות הסייבר והמודיעין של קבוצת מר עשרות לקוחות. מר תרחיב את יכולותיה לאיסוף מודיעין על איומי סייבר מחוץ לרשת הארגונית ובתוכה, ותגדיל את מערך טכנולוגיות התגובה לפרצות אבטחה.

חטיבת הסייבר והמודיעין בקבוצת מר מספקת כיום ללקוחותיה ברחבי העולם פתרונות ושירותי מודיעין על איומי סייבר, הכוללים איסוף מודיעין מקיף על האיומים מה- DARKNET, מהרשתות החברתיות ומקורות גלויים נוספים. פרומיסק פיתחה מוצר ייחודי לאיסוף מידע מתחנות הקצה ברשת הארגונית על מנת לאפשר לקצין אבטחת המידע בארגון יכולת מקיפה לאתר, לנתח ולטפל בחולשות המצויות בעמדות הקצה, וזאת ללא התקנת "סוכן" (Agent). הפתרון הנ"ל יאפשר למר להציג כעת גם את איומי הסייבר שעולים בתוך הרשת הארגונית, על מנת לספק לאנשי אבטחת המידע בארגון תמונת מצב מקיפה של אבטחת הסייבר הארגונית, ולבצע פעולות מדוייקות ונקודתיות בזמן אמת לסגירת הפרצות.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "לפרומיסק רקע וניסיון עשיר באבטחת סייבר, ואנו שמחים על שילוב  פעילותה בחטיבת הסייבר והמודיעין של קבוצת מר. הרכישה תרחיב את יכולותינו להעניק ללקוחותינו ברחבי העולם, במגזר הפרטי והממשלתי, פתרון מקיף לבניית תמונת מודיעין רחבה על איומי סייבר, שתורכב הן ממידע חוץ ארגוני והן ממידע מתוך הרשת הארגונית עצמה, ולביצוע פעולות ממוקדות בזמן אמת לסגירת הפרצות. הראשונים להם נציע את הפתרון החדש הם לקוחותינו ברחבי העולם, הנחשבים למובילים במגזר הפיננסי ומגזר התקשורת, ובשל כך מצויים תחת איומי אבטחה רבים."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית