סין הציעה לקוריאה הצפונית עזרה עם טילים בתמורה להפסקת ניסויים גרעיניים

סין הציעה לקוריאה הצפונית עזרה עם טילים בתמורה להפסקת ניסויים גרעיניים

facebook.com/xivisit

המפלגה הקומוניסטית הסינית אימצה בחודש ספטמבר תוכנית סודית כדי לחזק את הממשל הצפון קוריאני בסיוע מוגבר ותמיכה צבאית, כולל טילים חדשים, אם פיונגיאנג תמנע מעוד ניסויים גרעיניים, כך על פי מסמך מפלגה פנימי. הדיווח של freebeacon .

המסמך, שכותרתו "סודי ביותר" עם תאריך בספטמבר. כמה ימים לאחר הפיצוץ הגרעיני האחרון של צפון קוריאה - מתאר את תוכניתה של סין להתמודדות עם סוגיית הגרעין הצפון קוריאני. על פיו, סין תאפשר לצפון קוריאה לשמור על ארסנל הנשק הגרעיני הנוכחי שלה, בניגוד לעמדה הציבורית של בייג'ינג כי היא מבקשת חצי אי מפורז.

ההנהגה הסינית גם הסכימה להציע הבטחות חדשות כדי שממשלת קוריאה הצפונית לא תקרוס. בייג'ינג תכננה להטיל סנקציות "סמליות" על מנת למנוע מענישת המשטר של קים ג'ונג און בהחלטה החדשה של האו"ם הדורשת הפסקת משלוחי נפט וגז לצפון קוריאה.

"המדינה שלנו, רוסיה, ואחרים בהחלט לא יסתכלו על המצב הכאוטי על חצי האי הקוריאני מבלי לנקוט פעולה כלשהי", כותבים במסמך. "אז לקחת את הגורמים של ההיבטים השונים לשיקול כולל, באופן תיאורטי האפשרות אינה קיימת שמדינות המערב בראשות ארצות הברית יבצעו פרובוקציות חמושות ואף יפילו את הממשלה הקוריאנית הנוכחית באמצעים צבאיים כדי לפתור בעיות גרעיניות קוריאניות".

המסמך המתורגם

http://freebeacon.com/wp-content/uploads/2018/01/PRC-Central-Committee-d...

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל