חברת ODI מציעה פתרון הלבנה דיפרנציאלי

odi-x.com

חברת ODI הישראלית מציעה פתרון הלבנת קבצים (Content Disarm & Reconstruction) הכולל גם מערכת ניהול רמת הלבנה לכל עמדה. בצורה כזו יכול הארגון לקבוע כי בעמדות מסוימות תידרש הלבנה מלאה של כלל הקבצים ואילו בעמדות אחרות, כמו עמדות ההנהלה או הכספים, תידרש רמת הלבנה חלקית.

"נושא ההלבנה בארגון הוא פעולה מורכבת לשמר בשגרה", מסביר עידו יצחקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת ODI בראיון לאתר ישראל דיפנס. "אמנם ארגון רוצה להלבין קבצים שנכנסים למערכות המחשוב שלו, אך בשגרת העבודה יש עמדות שלא ניתן להלבין את כלל הקבצים. במחלקת הכספים למשל עובדים עם קבצי אקסל הכוללים פקודות מאקרו. אי אפשר להלבין קבצים כאלו כי ההלבנה 'מנקה' את המאקרו. מערכת הניהול שלנו מאפשר למנהל אבטחת המידע להגדיר את רמת ההלבנה לפי עמדה".

הפתרון של חברת ODI עבור הכנסת מדיות זיכרון נתיקות כגון: Disk on Key (DOK), CD, DVD או כל מדיה פיזית אחרת. הפתרון מבוסס על עמדות ייעודיות שפותחו בחברת ODI. העמדה ניתנת להצבה כעמדה שולחנית או כקיוסק מידע. עמדות ההלבנה הפיזיות מהוות את קו ההגנה הראשון של הארגון מול כל סוגי הקבצים הנכנסים לארגון.

הפתרון של ODI מורכב מעמדת קיוסק שסורקת את המדיה הנתיקה בכניסה לארגון ושרת שמנהל את הקבצים ברשת הארגונית. על כל עמדה מותקן קליינט של הפתרון שסורק את הקבצים ועובד מול השרת ברשת. לחברה יש גם פתרון ייעודי לשרתי מייל (סריקת כקבצים מצורפים) ושיתוף פעולה עם חברת סייברארק סביב פתרון ה-CyberArk Vault. בחודש אוקטובר האחרון החברה רשמה פטנט על אלגוריתם לזיהוי תוכנה זדונית בקבצים. בנוסף, החברה התאימה את מוצר ההלבנה לרגולציית GDPR האירופאית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית