משרד האוצר יקים תשתית CRM מבוססת Salesforce על ענן ציבורי

משרד האוצר יקים תשתית CRM מבוססת Salesforce על ענן ציבורי

salesforce.com

משרד האוצר  פרסם ב-3/2017 מכרז פומבי לבחירת תשתית CRM בענן לפיתוח, הפעלה ותחזוקה של יישומים. במכרז זכתה חברת Allcloud אשר הציעה את התשתית  של חברת Salesforce. מדובר בפרויקט פורץ דרך במגזר הממשלתי בישראל, שבמסגרתו תוקם תשתית טכנולוגית מרכזית של המשרד בסביבת ענן ציבורי. כך עולה מפרסום של רשות התקשוב הממשלתית.

"הפרויקט מנוהל ע"י האגף למערכות מידע באוצר . רוני פרידמן, המשנה למנכ"ל האוצר תמך וסייע לאורך כל הדרך. הוגדרו מנהלי פרויקט גם מטעם חברת Allcloud וגם מטעם חברת Salesforce. אגף הסייבר והביטחון במשרד האוצר הינו שותף בהגדרת דרישות אבטחת המידע ובקרה על יישומם. הפרויקט  והמכרז הוצגו, טרום יציאה למכרז,  בפני וועדת התקשוב העליונה בראשות יאיר פראנק, ראש רשות התקשוב הממשלתי, וכן בפני יה"ב , יחידת הסייבר של התקשוב. חברי הוועדה בירכו על היוזמה, העירו הערות בונות ותומכות אשר אומצו על ידנו, ואישרו לנו לצאת לדרך", נכתב בפרסום.

השירותים הנרכשים כוללים אספקת זכויות שימוש בתוכנת Salesforce  בסביבת ענן, פיתוח 4 מערכות מידע  בהתאם לאפיון הראשוני שהוכן על ידי המשרד, הקמת סביבת פיתוח, מתן שירותי תמיכה שוטפים, מתן שירותי הדרכה והטמעה לצוות פנימי של ה-IT במשרד מתוך מטרה שהם אלה שיפתחו את היישומים הנוספים.​​​​