אימאג'סאט משיקה מיקרו-לוויין צילום חדש תחת המותג RUNNER

RUNNER יספק ל-ISI וידאו ותמונות מולטיספקטראליות בפס רחב ברזולוציה קטנה ממטר, תקשורת רחבת פס, קיבולת הקלטה גדולה ויכולת עיבוד גבוהה על גבי הלוויין

אימאג'סאט משיקה מיקרו-לוויין צילום חדש תחת המותג RUNNER

קרדיט: ISI

אימג'סאט אינטרנשיונל (ISI) והתאגיד האמריקני Terran Orbital, מכריזים על תוכנית לייצור משותף של RUNNER, מיקרו-לוויין צילום חדש שיספק בנוסף לתמונות אלקטרו-אופטיות, גם תמונות מולטיספקטראליות וסרטי וידיאו.

חברת ISI והתאגיד Terran Orbital, ספקית חלל של ננו ומיקרו לוויינים, שירותים ופתרונות, הודיעו היום על הסכם בין החברות לפיתוח מיקרו-לוויין חדש בשם RUNNERTM שישמש למשימות צילום של כדור הארץ.

לוויין ה-RUNNER יכלול ביצועים ותכונות שיאפשרו לו לתמוך בקונסטלציה המתקדמת ביותר של ISI, הכוללת את לוויין הצילום ברזולוציה גבוהה מאוד EROS-B ואת לווייני OPTSAT-3000 בעלי הביצועים הגבוהים שנמצאים בהליך רכש מתעשייה האווירית. RUNNER יספק ל-ISI וידאו ותמונות מולטיספקטראליות בפס רחב ברזולוציה קטנה ממטר, תקשורת רחבת פס, קיבולת הקלטה גדולה ויכולת עיבוד גבוהה על גבי הלוויין (onboard). 

"תוכנית RUNNER היא חלק מהותי מתוכנית פיתוח נכסי החלל שלנו", אומר נועם סגל, מנכ"ל ISI. "תכנית שכוללת את EROS-C ו- RUNNER שישמשו אותנו כשכבות חיישנים מתקדמות לשירותי המודיעין של החברה. לתאגיד Terran Orbital יש צוות טכני מעולה והיא ספקית מובילה עם יכולת מוכחת היטב לדחיסת ארכיטקטורות בעלות ביצועים גבוהים לפלטפורמות לוויין קטנות. אנו מצפים להרחיב את שיתוף הפעולה בין החברות".

אנתוני פרביט, מנכ"ל Terran Orbital: "החוזה עם ISI לפיתוח RUNNER הוא צעד חשוב עבורנו. הלוויין ידגים את הזריזות של פלטפורמת המיקרו-לוויין שלנו, המאפשרת משימות צילום ייחודיות על-ידי שילוב של רזולוציית תמונה גבוהה עם ניעות מהירה בחלל."

שיגור לוויין ה-RUNNERTM הראשון מתוכנן בתחילת 2019 וישוגר במסלול מסונכרן שמש.

אולי יעניין אותך גם