זרוע היבשה מקימה מערך גבולות

"הבנו שרק אם נכניס תחת קורת גג אחת את כלל הכוחות העוסקים בהגנת הגבול, בשילוב עם תפיסה מתקדמת, טכנולוגיה חדשנית והקמת סד״כ ייעודי של גדודי לוחמים ולוחמות להגנת הגבולות, נתמודד עם האתגר הניצב לפתחנו בצורה מקצועית ויעילה", אמר האלוף קובי ברק

זרוע היבשה מקימה מערך גבולות

בטקס רשמי ולאחר מסע כומתה שהסתיים בלטרון, קיבלו גדודי הגנת הגבולות את הכומתה החדשה אשר מייצגת ומסמלת את חלקם ושייכותם למערך הגנת הגבולות.

״לפני מספר שנים איתרנו מגמות מתגברות לאיום על גבולותינו", אמר בנאומו מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק. "הבנו שרק אם נכניס תחת קורת גג אחת את כלל הכוחות העוסקים בהגנת הגבול, בשילוב עם תפיסה מתקדמת, טכנולוגיה חדשנית והקמת סד״כ ייעודי של גדודי לוחמים ולוחמות להגנת הגבולות, נתמודד עם האתגר הניצב לפתחנו בצורה מקצועית ויעילה".

"המערך יהיה עמוד התווך של ההגנה השוטפת בכלל קווי המגע בגבולות", המשיך בנאומו אלוף ברק. "המערך ישלב בין מודיעין, גילוי וזיהוי, ובין סגירת מעגל מבצעית בשטח - בצורה יעילה וחדה".

"חיילי מערך הגנת הגבולות ומפקדיו, לוחמות ולוחמים, נפלה בחלקכם ההזדמנות להיות בני הדור המייסד של פרק חדש בתולדות ההגנה על מדינת ישראל", הצהיר אלוף ברק. "אתם תקבעו את יסודות המערך, ואתם תעצבו את דמותו לשנים קדימה. הכומתות החדשות המוענקות לכם מסמלות זאת טוב מכל. אתם ראשונים שבראשונים - המעשים שלכם היום יהיו למורשת של מחר".

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות