קומטקט חושפת את ה- M2DLS

 ה- M2DLS, שוקל 60 גרם בלבד ומציע למשתמשים אפליקציות מגוונות של תקשורת לטווח של עד 40 ק"מ

קומטקט חושפת את ה- M2DLS

המערכת החדשה (צילום: חברת קומטקט)

חברת קומטקט בע"מ, המתמחה בפיתוח, ייצור ותמיכה במערכות תקשורת חדשניות, חושפת לראשונה את מערכת ה- Mini MDLS החדשה שלה. ה- (M2DLS (Mini-Micro Data Link System הוא מערכת נתונים דיגיטלית מתקדמת ואמינה, שתוכננה במיוחד עבור פלטפורמות זעירות וסנסורים אשר רגישים לגודל, משקל וכוח (SWaP). הוא תומך בעד 6 אנטנות בו זמנית ליצירת כיסוי רב. 
 
משקל ה- M2DLS הוא רק 60 גרם, וההספק משתנה בטווח של - 0.25 עד 1 ואט. המערכת משתמשת בארכיטקטורה פתוחה ומאפשרת רוחב פס מלא דו – צדדי עם הגנות סייבר, קישור דיגיטלי, טכניקות תיקון שגיאות ותקשורת בקצב גבוה בערוצי Uplink) UPL) ו - .Downlink)DNL) 
 
ה- M2DLS זמין לשימוש הן כמסוף נתונים מוטס והן כמסוף נתוני קרקע. הוא מהווה פיתרון יעיל אשר עונה על רוב הדרישות הקיימות, בהורדת תמונות וידאו בזמן אמת, LAN, נתונים סידוריים ומידע מהחיישנים הזמינים ביותר.
 
ה- M2DLS זעיר בגודלו, רק 2*5*6 ס"מ , ולכן אידיאלי לאפליקציות שונות כמו:  Small UGV, Small VTOL UAV, סנסורים ועוד.
 
שי פלטי, מנכ"ל חברת קומטקט אמר כי "באמצעות שילוב של טכנולוגיות מוכחות, מזעור, ועם אלגוריתמים מתקדמים, ה- M2DLS מספק מידע בטוח בזמן אמת מפלטפורמות בלתי מאוישות ומגוון של סנסורים, ומאפשר מודעות מצבית משופרת לקבלת החלטות טובות יותר. מערכות התקשורת של חברת קומטקט מותקנות על רבים מהמל"טים הפעילים בישראל, וכן על פלטפורמות נוספות, מאוישות ובלתי מאוישות, בישראל וברחבי העולם". 
 

אולי יעניין אותך גם