סייברארק מוסיפה אוטומציה ומפשטת ההגנה מפני פריצה לחשבונות פריבילגיים

החברה השיקה פיתוחים לפתרון שלה לאבטחת חשבונות פריבילגיים, הכוללים פשטות וצמצום סיכונים לחשבונות

רועי אדר, סגן נשיא בכיר לניהול מוצרים בסייברארק (צילום: סייברארק)

חברת סייברארק השיקה פיתוחים לפתרון שלה לאבטחת חשבונות פריבילגיים. עם יכולות חדשות הכוללות פשטות, וצמצום סיכונים, פתרון CyberArk Privileged Account Security מסוגל להתרחב ולהגן מפני ניצול לרעה של חשבונות פריבילגיים בכל מקום - בדאטה סנטר של הלקוח, בסביבות ענן היברידיות ובתהליכי DevOps.

פישוט האבטחה של חשבונות פריבילגיים בארגונים גדולים: 

גרסה 10 של CyberArk Privileged Account Security Solution מאיצה ומפשטת את תהליכי אבטחת החשבונות הפריבילגיים על מנת: לייעל את חוויית המשתמש:

- סייברארק מציעה כעת שיפור של פי 10 בזמן המוקדש למטלות הקשורות לחשבונות פריבילגיים וצמצום של פי 5 בזמן שמקדישים מבקרי המחשוב לסקירת הקלטות של sessions. ממשק המשתמש החדש מקל על ניווט בין תהליכי העבודה וסדר הפעולות בכל תהליך, ממחיש את הסיכון ויזואלית, ומסייע לנטר פעילויות בחשבונות פריבילגיים ולעמוד בדרישות ובמדיניות האבטחה.

- אסטרטגיות API ממוקדות-לקוח: אסטרטגיית API מורחבת מאפשרת ללקוחות להאיץ את האינטגרציה של פתרון Cyberark Privileged Account Security באבטחה הקיימת, בתפעול ובכלי ה-DevOps. ממשקי תכנות REST חדשים מעצימים את פעולות ה-IT על מנת לקצר בעד 90 אחוזים את משך הזמן הנדרש לטעינת חשבונות לחדר הכספות, יכולת קריטית לארגונים הנדרשים לטעון אלפי חשבונות בכל פעם.

הגנה על הרשאות פריבילגיות בכל מקום:

הרשאות פריבילגיות בלתי מוגנות הן יעד נוח לתוקפים חיצוניים וגורמים זדוניים בתוך הארגון. סיכונים אלה גוברים בארגונים המעניקים קדימות לאסטרטגיות ענן ומאיצים את האימוץ של DevOps. סייברארק השיקה יכולות חדשות עבור ארגונים מכל הגדלים:

- האצת האבטחה בענן: אינטגרציות חדשות של סייברארק ב-AWS EC2 CloudWatch  וב- Auto Scaling מאפשרות אוטומציה של הטעינה לחדר הכספות, ומצמצמות את הסיכון של מפתחות SSH  שאינם מנוהלים בענן, מה שמאפשר לצוותי האבטחה לחסוך זמן ולהתמקד בנטרול איומים פוטנציאליים. סייברארק מציעה תמיכה בפלטפורמות ענן ב-AWS,Microsoft Azure  וכעת גם ב-Google Cloud Platform  וביססה את היכולת להקים פתרון אבטחה לחשבונות פריבילגים המותקן על פלטפורמת AWS  תוך 15 דקות או פחות.

- מניעת מתקפות פריבילגיות בנקודות הקצה: ה- Endpoint Privilege Manager של סייברארק בולם ומתמודד עם מתקפות מזיקות באמצעות הגנה מפני איומים מתקדמים על נקודת הקצה המסתמכים על הרשאות הגישה לחשבון. שירות CyberArk Application Risk Analysis  החדש מרחיב את היכולות של Endpoint Privilege Manager באמצעות למידת מכונה ואנליטיקה מבוססת ענן ומונע מהתוקפים להשיג דריסת רגל בנקודות הקצה על-ידי זיהוי יישומים בעלי פוטנציאל זדוני. כך הוא מאפשר לקבל בזמן הנכון החלטות מבוססות ידע בהתאם למדיניות הבקרה של חשבונות פריבילגיים ויישומים.

רועי אדר, סגן נשיא בכיר לניהול מוצרים בסייברארק אומר כי "כמובילת השוק בתחום אבטחת חשבונות פריבילגיים, סייברארק משקיעה את רוב משאבי המו"פ שלה בצמצום הסיכונים לחשבונות אלה. החידושים בפתרון CyberArk Privileged Account Security הם תוצאה של בדיקות שימוש מתמשכות עם עשרות שותפים לתכנון בקרב לקוחותינו, אשר נועדו לשפר את קלות השימוש והפריסה של הפתרון ולשפר את חוויית השימוש ואת האבטחה של נכסי המידע החשובים ביותר.  אנו מחויבים לאפשר ללקוחותינו להקדים כל הזמן את האיומים המתפתחים ומסכנים חשבונות פריבילגיים. מתוכנות כופר בנקודות הקצה ועד מתקפות המחפשות ומתמקדות בחוליות החלשות שבענן ובתהליכי ה-DevOps, סייברארק מקטינה באופן דרמטי את חלון ההזדמנויות הפתוח בפני התוקפים".

ג'ואל פייס, אנליסט אבטחה בכיר בבנק First Tennessee, מוסיף כי "פריסת אבטחה לחשבונות פריבילגיים היא בראש סדר העדיפויות שלנו להפחתת פרופיל הסיכון, אך העלאת חשבונות משתמשים יוצרת עומס עצום על הפרודוקטיביות.  הגרסה החדשה של פתרון האבטחה של סייברארק לחשבונות פריבילגיים מציעה אוטומציה רבה יותר של מטלות ידניות, והממשק הידידותי שלו מסייע להמחיש את הסיכון ולאפשר תגובה מהירה יותר. סיייברארק מפשטת את תהליכי אבטחת החשבונות הפריבילגיים ומקלה עלינו להגן על הנכסים ולעמוד בדרישות המדיניות והתקינה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית