מחקר: שוק הסייבר האירופאי רותח

מחקר: שוק הסייבר האירופאי רותח

bigstockphoto

שוק הסייבר באירופה צפוי לגדול בשיעור צמיחה שנתי (CAGR) של 2.98% בין השנים 2017-2025. גם שווי השוק של השוק צפוי לעלות על פני תקופה זו, ולהגיע לכ- 13 מיליארדי דולרים עד סוף שנת 2025. כך לפי מחקר של חברת giiresearch.

לא כל כך ברור מה ההגדרה לנשק סייבר בדו"ח, היות והוא מכיל התייחסות ל'נשק סייבר הגנתי' וכולל חברות סייבר שעוסקות בהגנה ולא בתקיפה. ייתכן והכללת חברות נשק מסורתיות בדו"ח זה נתן לו את הכותרת 'שוק נשק הסייבר' ולא בשל הטענה שמדובר במכירת כלי תקיפה.

"מימון ממשלתי מוגבר לביטחון הקיברנטי הוא גורם מפתח לצמיחת השוק האירופי", מסבירים כותבי הדו"ח. עובדה שנותנת דחיפה לכך שלא מדובר רק בכלי תקיפה , אלא גם במאמצי הגנה רבים. "שוק הסייבר הספרדי צפוי לגדול עם CAGR הגבוה ביותר באזור זה. עם זאת, בתרחיש הנוכחי, השוק בבריטניה מחזיק נתח גדול מנתח שוק הסייבר באירופה".

בין החברות שנכללות בדו"ח אפשר למצוא גם חברות ביטחוניות רבות: Avast Software, Raytheon Company, Cisco Systems, Kaspersky Lab, General Dynamics, Boeing, Mandiant (Acquired By FireEye), EADS (Present Name Is Airbus Group), Symantec Corporation, AVG Technologies, Northrop Grumman Corporation, Lockheed Martin Corporation, Mcafee (Acquired By Intel Security),and BAE Systems.

אולי יעניין אותך גם