הסנאט רוצה סנקציות על בנקים: או ארה"ב או קוריאה הצפונית. תחליטו

ועדת הבנקאות של הסנאט אישרה אתמול פה אחד סנקציות כלכליות חדשות שמטרתן צפון קוריאה והעסקים המסייעים לממן את ממשלתו של קים ג'ונג-און. הסנקציות המוצעות משקפות את המאמצים שעברו בבית הנבחרים ונחקקו באמצעות צו של הנשיא טראמפ על מנת למנוע מכל חברה שעושה עסקים עם צפון קוריאה קשר למערכת הפיננסית בארה"ב.

פאנל הבנקאות הצביע להמליץ ​​על הגבלות הבנקאות של Otto Warmbier. שמו של החוק על שם סטודנט מאוניברסיטת אוהיו שנפטר בתחילת השנה לאחר שנכלא ועונה על ידי גורמים צפון קוריאנים בעת ביקור במדינה בשנת 2016.

"הגיע הזמן שארה"ב תוביל להוביל את כל המדינות לעבוד יחד כדי לבודד את משטר קים עד שלא תהיה לו ברירה אלא לשנות את התנהגותו המסוכנת", אמר יו"ר ועדת הבנקאות, מייק קרפומייקל (מייק).הצעת החוק מתמקדת ברשת של חברות קדמיות, חשבונות בנק ועסקים פרטיים שממשלת קוריאה הצפונית משתמשת בהם לצורך מימון פעילותה הצבאית ופעולותיה.

"אנחנו שולחים מסר ברור לבנקים בעולם - אתo יכולים לעשות עסקים עם צפון קוריאה, או עם ארה"ב, אך לא בשתיהן", אמרו חברי הוועדה. הצעת החוק גם מחייבת את הקונגרס לבחון את היעילות של הסנקציות, ומאפשרת למדינות ויישובים מקומיים בארה"ב לפרוש מחברות וענפים מסוימים הקשורים לצפון קוריאה.

מקור: thehill

 

אולי יעניין אותך גם