משטרת ישראל רוכשת אלף רובים מחברת 'קולט'

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל אישרה פטור לרכש רובים מתוצרת קולט, זאת בשל התארכות תהליך המכרז לרכש הרובים מעבר לצפוי".

By U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist Seaman Chad R. Erdmann - This Image was released by the United States Navy with the ID 080725-N-4236E-391 (next).

משטרת ישראל נמצאת בימים אלו במהלך בחינה של רכש רובי M4 עבור הכוחות המבצעיים של המשטרה. כחלק מתהליך זה, נבחנו שלושה ספקים שעלו לשלב הגמר.

בבדיקות שערכה המשטרה, כשלו שני הספקים הראשונים במבחני העמסה (באחד המקרים הנוקר נשבר לאחר 7000 כדורים). לאור זאת, ובמקביל לבחינת הספק השלישי - חברת דניאל דיפנס, משטרת ישראל נכנסה להליך רכש מבצעי דחוף של 1000 רובים מחברת 'קולט', ספק שאינו נכלל במכרז אך הרובים שלו עברו את בדיקת המשטרה בעבר.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל אישרה פטור לרכש רובים מתוצרת קולט, זאת בשל התארכות תהליך המכרז לרכש הרובים מעבר לצפוי, ועל מנת לתת מענה מבצעי הולם ליחידות השטח במשטרה. הרובה שאושר במסגרת הפטור, הוא רובה הנמצא בשימוש מבצעי רחב במשטרה, וככזה הוא אף נבדק ונבחן בעבר. נציין כי הרובה הנ״ל גם עבר בדיקות ומבחנים של צבא ארה״ב ונמצא בשימוש גם שם. צרוף עובדות אלו, פוטר את משטרת ישראל מהליך בחינה מחודש במסגרת הפטור המבצעי הדחוף".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית