חדר זירה טכנולוגית נפתח בתחנת שרת בת"א

קרדיט דוברות המשטרה

היום (ראשון) במעמד מפקד מחוז ת"א ניצב משה (צ'יקו) אדרי, מפקד מרחב יפתח נצ"מ דוד פילו קציני ושוטרי מרחב יפתח נחנך חדר הזירה הטכנולוגית (זי"ט) בתחנת שרת בת"א. הזירה הטכנולוגית מאפשרת שילוב של יכולות טכנולוגיות וחקירתיות שתכליתן העלאת אחוזי פענוח של אירועי פשיעה. 
 
הזירה הטכנולוגית נותנת בידי חוקרי המשטרה יכולות טכנולוגיות מתקדמות שכוללות אפשרויות רחבות ביותר בהגעה למידע מתוך מצלמות, התמודדות ושליטה עם המרחב הוירטואלי על כלל היבטיו לצורך עיבוד מידע ואיסוף ראיות אשר ישמשו כראיה טובה לביהמ"ש ויסייעו בהרשעתם של העוברים על החוק. 
 
מפקד מחוז ת"א ציין בדבריו כי " המציאות מחייבת את המשטרה לבצע התאמות בהתמודדות שלה אל מול הפשיעה והעבריינים.  משטרת ישראל הצטיידה במהלך השנים האחרונות באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר והכשירה שוטרים רבים לעמוד בחזית ולהיות מסוגלים לתת מענה מיטבי לציבור.  לא אחת העבריינים עושים שימוש במרחב הוירטואלי ואנו כמשטרה יודעים היום לתת מענה מקצועי ומתקדם לכל סוגיה. 
 
"גם בשנים הבאות נמשיך להתעצם ולהתקדם גם בתחום  הטכנולוגי על מנת להילחם ביעילות בתופעות הפשיעה, להעניק שירותי משטרה מיטביים לתושבים ולהגביר את ביטחונם".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית