הבורסות של טורונטו מחפשות טכנולוגיה ישראלית

רוברט פטרמן, סגן נשיא, פיתוח עסקי גלובלי, קבוצת TMX

הבורסה של טורונטו (Toronto Stock Exchange - TSX) והבורסה של טורונטו לחברות יזמיות (TSX Venture Exchange - TSXV), המהוות את שווקי ההון המובילים בקנדה, עומדות בראש משלחת של גופי השקעה קנדיים המגיעה לסדרת פגישות עם חברות טכנולוגיה ישראליות.

המשלחת, הכוללת כ- 12 משתתפים, כוללת מנהלים בכירים בבורסה, בנקאים להשקעות, עורכי דין, רואי חשבון ומנהלים בכירים בגופי השקעה מובילים, ביניהם  נציגי הבנקים  Macquarie Capital, Cormark Securities ו- Beacon securities;  נציגי משרדי עו"ד Goodmans LLP, Miller Thompson LLP ו-  Osler, Hoskin & Harcourt LLP וכן נציגי Earnst & Young Canada.

המשלחת תקיים פגישות אחד על אחד עם כשלושים חברות טכנולוגיה ישראליות המעוניינות לבחון את אפשרויות גיוס ההון  בשוק ההון הציבורי בקנדה, אשר מציע אקו-סיסטם ייחודי הן לחברות בוגרות והן לחברות מתחילות ומספק פלטפורמה גלובלית לצמיחה.

"ישראל היא שוק משמעותי עבור הבורסות שלנו ואנחנו שמחים להוביל משלחת קנדית של בנקאי ויועצי השקעות בתחום החדשנות", אמר רוברט פטרמן, סגן נשיא, פיתוח עסקי גלובלי, קבוצת TMX. "אנחנו רואים שני יתרונות מרכזיים בגיוס הון בבורסות של טורונטו; הראשון - הנגישות לקהילת המשקיעים בצפון אמריקה, המסוגלים לתמוך בחברות בכל שלבי הצמיחה שלהן והשני -  מגוון רחב ותחרותי של בנקאים להשקעות, המסייע לצמיחת החברות הללו באמצעות מימון ומחקר.

נכון ל- 30 בספטמבר 2017, שש חברות ישראליות נסחרות ב TSX וב- TSXV, עם היקף שוק כולל של 2.5 מיליארד דולר. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2017, 87 חברות חדשות נרשמו למסחר ב TSX וב TSXV, ממגוון רחב של תעשיות, כולל טכנולוגיה וחדשנות, מדעי החיים ומוצרי צריכה.

בנוסף לפגישות, המשלחת תתארח גם בארוחת ערב של לשכת המסחר ישראל-קנדה ביום ראשון 22 לאוקטובר וכן בכנס ג'רני 2017 של ארנסט אנד יאנג, ביום רביעי 24 באוקטובר במלון הילטון בתל אביב ותיתן חסות לערב הפתיחה של הכנס.

מידע נוסף לגבי אפשרויות גיוס ההון בבורסות של טורונטו ניתן למצוא ב- www.tsx.com/israel  או לפנות ליוסי בוקר, נציג הבורסות בישראל [email protected]

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית