ג'ונסון קונטרולס חתמה על הסכם שותפות עם מגוס הישראלית לשיווק מכ"ם חדש

ג'ונסון קונטרולס חתמה על הסכם שותפות עם מגוס הישראלית לשיווק מכ"ם חדש

הרדאר החדש (צילום: חברת Magos)

ג'ונסון קונטרולס, שהתמזג בשנה שעברה עם ענקית האבטחה טייקו, הודיעה על חתימת הסכם שותפות לשיווק, הפצה והטמעה של מכ"ם חדש של הסטארט-אפ הישראלי מגוס, במדינות צפון אמריקה. Johnson Controls הינה חברה תעשייתית טכנולוגית אשר מתמחה בפתרונות למבנים חכמים, התייעלות אנרגטית, אבטחה, ניטור ופיקוח, זיהוי חכם, הגנה והתראה מפני שריפות ועוד.

Magos Systems הוקמה בשנת 2008, במטרה לפתח טכנולוגיית מכ"ם חדשנית להגנה ואבטחה היקפית. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת גם לחברות אבטחה אזרחיות את היכולת לרכוש את המערכת. המוצר מספק הגנה בכל תנאי תאורה ומזג אוויר, ובעל ביצועים גבוהים לשוק האזרחי, ובו בזמן זולה וחסכונית באופן משמעותי מהפתרונות שהיו קיימים עד כה בשוק.

אור שינהרץ, מנהל חדשנות ב-Johnson Controls אמר: "טכנולוגיית הרדאר היא מהוותיקות בעולם הצבאי, אלא שבזכות הפתרון של Magos שהצליח להוזיל משמעותית את מחירם מבלי לפגוע בביצועים, גם חברות פרטיות יכולות לרכוש רדארים לצורך זיהוי אדם או רכב מטווח של ארבע מאות עד שש מאות מטרים להגנה מרחבית. הפיתוח של Magos מהווה פריצת דרך חדשה עבור עולם האבטחה האזרחית וכעת במקום להציב עשרות מצלמות אבטחה כל כמה מטרים שיש לנטר אותן, ניתן להציב רדאר אחד. השילוב של טכנולוגיה מתקדמת שמסוגלת לתת התראה אמינה ומדויקת בזמן אמת, עם עלויות נמוכות – פותח עולם חדש למתחמים בכל הגדלים שרוצים לייעל את מעגלי האבטחה שלהן".

הרדאר של Magos מתאים למגוון רחב של מתקנים ואזורים רגישים, החל מגדרות של יישובים, אתרי ייצור נפט וגז, תחנות שירות, ועד לקמפוסים ונמלים, וכן לאתרים קטנים יותר דוגמת מגרשי רכב, מחסנים ומרכזי נתונים. המוצר בעל צריכת חשמל נמוכה, מונע התראות שווא, חוסך הצבה של מצלמות אבטחה ושימוש בכוח אדם רב לצורך מעקב מתמיד אחר המצלמות.

הסטארט אפ הישראלי, Magos, חתם על הסכם שותפות עם התאגיד בזכות תכנית החדשנות הפועלת מתל אביב, אשר הוקמה לפני כשנתיים, ומטרתה ללוות מיזמים משלבים מוקדמים ועד חברות בצמיחה. לאחר פיילוטים מוצלחים עם לקוחות אסטרטגיים של התאגיד ברחבי העולם, מכירה של מספר מערכות בצפון אמריקה (לרבות ע"י יצרנית רכב, אוניברסיטה מובילה בארה"ב ותאגיד אנרגיה מהגדולים בעולם) וביקוש רב בקרב לקוחות התאגיד, הוחלט לחתום על ההסכם, שצפוי להגדיל את מכירות הסטארט אפ.

ג'ו אוליברי, סגן נשיא Johnson Controls הוסיף כי "זיהינו צורך אצל לקוחותינו בצפון אמריקה במערכות הגנה היקפיות ויעילות ובמחיר נמוך יחסית. לאחר בחינה מעמיקה של מספר פתרונות, הגענו למסקנה ש-Magos, אשר הוצגה ע"י תכנית החדשנות מתל אביב, מציעה את הטכנולוגיה החזקה והמתקדמת ביותר  ויכולה לשנות את כללי המשחק. במשך מעל שנה בחנו צוותי התאגיד את המערכות בסדרה של פיילוטים – שבסופם התוצאות עלו על הציפיות. אנו בטוחים כי המוצר המהפכני ישפר את יעילות מעגלי האבטחה של כל לקוחותינו".