ראש סיב"ט לקראת AUSA: "הפתרונות שלנו אטרקטיביים ביותר בשוק האמריקני ובכלל"

במשרד הביטחון השלימו את ההכנות לקראת פתיחת הביתן הישראלי בתערכות AUSA שתתקיים השבוע בארה"ב

ביתן סיב"ט בתערוכה קודמת (צילום ארכיון: ישראל דיפנס)

משרד הביטחון השלים את היערכותו לקראת תערוכת 'AUSA 2017' של הצבא האמריקני, התערוכה הביטחונית החשובה בארה"ב ואחת מתערוכות היבשה החשובות בעולם. התערוכה, שנערכת אחת לשנה בוושינגטון, תיפתח מחר (9.10) כשברקע המתיחות הביטחונית הגוברת באזורים שונים בעולם, וכן האתגרים הייחודיים עימם מתמודדים גופי הביטחון באמריקה ובעולם כולו.
 
ראש סיב"ט, תא"ל (מיל') מישל בן ברוך אמר לקראת פתיחת התערוכה כי "מערכת הביטחון הישראלית ממצבת את עצמה, בשנים האחרונות, כמומחית עולמית  בתחום הגנת המולדת ואזרחיה (HLS), בדגש על שלושה נושאים שמאוד מעניינים את השוק האמריקני: הגנת ערים ומתקנים אסטרטגיים מפני טרור פנימי וחיצוני, הגנת ערים מפני תקיפות סייבר והגנת גבולות. העולם כולו מפנה יותר ויותר משאבים להתמודדות עם האיום הזה, שמקרין בצורה ישירה על תחושת הביטחון של האזרחים. העובדה, שישראל כבר מתמודדת שנים רבות כנגד האיומים הללו, פיתחה ומפעילה אמצעים מבצעיים מוכחים, הופכת את הפתרונות שלנו לאטרקטיביים ביותר בשוק האמריקני ובכלל". 
 
בביתן הישראלי ב-AUSA יוצגו וייחשפו בין השאר: בלוני תצפית טקטיים מתוצרת RT, פתרון ייחודי של חברת ביפר להקמת רשת תקשורת עוצמתית (כולל פס רחב להעברת וידאו) באזורי אסון שבהם רשת התקשורת נפלה , מנשא חכם לרימון יד של חברת ACS , שנמצא כבר בשימוש כוחות מיוחדים בארה"ב, האמסטף- רכב אוטונומי של חברת  ARI, כלי נשק של חברת IWI מקבוצת SK, פתרונות ייחודיים להגנה על שדות תעופה ומתקנים אסטרטגיים של חברת מגל , אמצעי מיגון פיזי כנגד איומי ירי והדף פרי פיתוח של מיפרם הישראלית. מאיצים מתקדמים למנועים במערכות נשק של חברת אלמו ומדי תאוצה אינרציאליים אשר משמשים לניווט ללא GPS ואינם ניתנים לחסימה של פיזיקל לוג'יק.
 
מלבד הביתן הישראלי של סיב"ט, בתערוכה יציגו גם חברת אלביט מערכות אמריקה (חברת הבת של אלביט מערכות בארה"ב), התעשייה האווירית, תעש מערכות וחברת רפאל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית