AUSA 2017: חברת RT מציגה את היכולות החדשות של SKYSTAR 100

החברה תציג בתערוכה הגדולה בארה"ב, המתקיימת בשבוע הבא, את יכולותיו החדשות של בלון התצפית SKYSTAR 100, בלון תצפית טקטי קטן

בלון התצפית SKYSTAR 100 (צילום: חברת RT)

חברת RT LTA, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק בלוני תצפית (AEROSTAT) לאיסוף מודיעין ותקשורת, מציגה בתערוכת AUSA שתתקיים בשבוע הבא בארה"ב את יכולותיו החדשות של בלון התצפית – SKYSTAR 100.

מערכת ה-AEROSTAT החדשה היא בעלת יכולת לאתר ולזהות בדיוק רב תנועה בשטח, לעקוב אחר מטרות ולספק צילומים באיכות גבוהה, וכל זה לטווחים ארוכים.  המערכת מצוידת במטע"ד HD קל משקל, בתוכנה משודרגת לעיקוב ולצילום וידיאו מיוצב.

רמי שמואלי, מנכ"ל RT: "באחרונה השלמנו את פיתוח היכולות החדשות של בלון ה- SKYSTAR 100, שהוא בלון תצפית שתכונותיו מבוססות על משובים מהשדה ומלקוחות, בעיקר מארה"ב, אצלם מופעל הארוסטאט שלנו לצורכי הגנת גבולות. לקוחות אלו זקוקים לבלון תצפית רב-תכליתי ורב-משימתי בעל יכולת משופרת לאיתור וזיהוי מטרות, וזו משימתו של סקייסטאר 100".

סקייסטאר 100 היא מערכת של בלון תצפית טקטי קטן, המיועד למשימות של תצפית ואיסוף מודיעין. הוא מחובר בכבל לרכב קרקעי. הבלונים ממשפחת סקייסטאר צברו עד כה מיליון שעות עבודה בעולם, ופועלים בעיקר בצבאות ובמשטרות בכמה מדינות.

ביולי 2016 הקימה חברת RT חברה-בת, AERO-T, המתמחה בפיתוח וייצור ארוסטאטים גדולים מדגם SKYGUARD, הנושא מטע"ד במשקל של 90 ק"ג ונישא לגובה של אלף מטרים. הוא פועל שבעה ימים ללא צורך בתחזוקה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית