חברת בת של ארית זכתה במכרז מרעומים בהודו

חב’ רשף זכתה ביחד עם חברה שותפה בהודו במכרז לאספקת 390 אלף מרעומים בקוטר 155 מ"מ. לחברה אופציה להגדיל את חלקה עד לסכום של 15-18 מיליון דולר

חברת ייצור הנשק ארית תעשיות מוסרת כי לחברת הבת רשף נמסר מהחברה ההודית השותפה שלה כי נערך שלב פתיחת המעטפות המסחריות במכרז השלישי והאחרון לכ 390 אלף מרעומים לקוטר 155 מ"מ והיום התקבלה הודעה מהחברה ההודית כי ההצעה שלה הוכרזה כזוכה במכרז. השלב הבא על פי תנאי המכרז, הינו משא ומתן משפטי בין החברה ההודית למשרד הביטחון ההודי לחתימה על הסכם אספקת המרעומים.

ההיקף הכספי הכולל של מכרז זה מסתכם בכ-50 מיליון דולר כאשר חלק החברה בתמורה הינו כ-5 מיליון דולר. על פי ההסכמות עם החברה ההודית, לחברה אופציה להגדיל את חלקה בתמורה בעוד כ- 10-13 מיליון דולר סה"כ 15-18 מיליון דולר. בשלב זה ועד להשלמת ההסכם לאספקת המרעומים לא ניתן להעריך את השפעת הזכייה על הרווח של החברה.

יצוין, כי תהליך ההתמודדות על שלושת המכרזים לאספקת המרעומים לצבא ההודי, אשר החל בשנת 2009 , מגיע לסיומו עם הזכייה במכרז כאמור, ובסיכומו זכתה החברה ההודית בשניים מתוך שלושת המכרזים. כמו כן, כתוצאה מההשתתפות במכרזים ולמרות שהחברה ההודית לא זכתה במכרז למרעומים לקוטר 130 מ"מ.

מקור: ספונסר